Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: بیش از ۸۰ هزار تن گندم در قالب طرح خرید تضمینی، از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی، مهندس محسن اسفندیاری عنوان کرد: از ابتدای طرح خرید  تضمینی گندم  از کشاورزان تاکنون بیش از ۸۰ هزار و ۳۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری و در مراکز خرید نگهداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: در اکثر شهرستان هایی که عملیات برداشت گندم در حال انجام می باشد مراکز خرید تعاونی روستایی فعال و آماده خرید محصول گندم مازاد بر نیاز کشاورزان می باشند.

مدیر سازمان تعاون روستایی همچنین گفت: عملیات خرید تضمینی کلزا نیز در استان خراسان رضوی همچنان ادامه دارد و تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر رشد داشته است.

به گفته او، تاکنون یک ریال از وجه گندم خریداری شده پرداخت نشده است که امیدواریم جایزه تحویل و نحوه پرداخت به گونه ای باشد که میزان خرید به بیش از سال گذشته برسد.

هاشمی با بیان اینکه هفته آینده برداشت انبوه گندم آغاز می شود، افزود: تا قبل از برداشت انبوه گندم باید نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران و جایزه گندم مشخص شود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به بارش های اخیر و تحقق پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های مناسب در اردیبهشت برآورد می شود که میزان تولید گندم به بالای ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ۱۴ سیلو برای خرید گندم مازاد بر نیاز زارعین در آذربایجان غربی آماده سازی شده است
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد