Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در خصوص وضعیت توزیع برق و میزان خاموشی‌ها در تابستان، گفت: زمستان گذشته گزارشی در رابطه با پیش‌بینی وضعیت تولید، توزیع و مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۸ به مجلس ارائه کرده‌ایم و امروز نیز با روسفیدی گزارش میزان عملکرد وزارتخانه نیرو ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرایط توزیع و مصرف برق در تابستان امسال تحت کنترل است

وزیر نیرو ادامه داد: با وجود آنکه یکی از تابستان‌های گرم را تجربه می‌کنیم به دلیل همراهی مردم در بخش‌های مختلف، شرایط توزیع و مصرف برق تحت کنترل است و امیدواریم همراهی مصرف‌کنندگان استمرار داشته باشد تا بتوانیم این تابستان را توأم با آسایش، امنیت و بدون خاموشی نگران‌کننده سپری کنیم.

بر اساس این گزارش وزارت نیرو سال گذشته برای مدیریت مصرف در تابستان سال جاری، ۱۱ برنامه را مورد توجه قرار داده است؛ طرح پیشنهادی اصلاح تعرفه‌ها، اجبار به کاهش ۳۰ درصدی بار صنایع بالای یک مگاوات، تغییر ساعت کار ادارات در کل کشور و اخذ مجوز قطع در صورت عدم همکاری از جمله ۱۱ برنامه سال گذشته وزارت نیرو برای مدیریت مصرف در تابستان سال ۹۸ به شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید: برق سازمان های پرمصرف قطع شد

همچنین باید مدیریت مصرف تابستان ۹۸ مربوط به بخش کشاورزی، استفاده از مولد‌های خود تامین مشترکان، اجباری کردن همکاری دو ساعته ایستگاه‌های سی. ان. جی، استفاده پایلوت از فناوری‌های نوین مانند ذخیره‌سازها، اینترنت اشیا، قطع مستقیم بار، هوشمندسازی، همچنین روشنایی معابر، توسعه استفاده از لامپ‌های ال. ای. دی اس، سرویس ۵ میلیون دستگاه کولر آبی و یک میلیون دستگاه کولرگازی و... را به این برنامه‌ها افزود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات

آفتاب‌‌نیوز :

گازت لایو انگلیس نوشت: میدلزبورو که در چمپیونشیپ انگلیس بازی می‌کند، به دنبال تقویت همه‌جانبه خود در نقل‌وانتقالات تابستانی و صعود به لیگ برتر است.

بر اساس این گزارش؛ تیم تحت هدایت مایکل کریک شانسی برای صعود به لیگ برتر انگلیس ندارد و این تیم توجه خود را به خرید‌های تابستانی معطوف کرده است. بسیاری از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری پس از پایان فصل قراردادشان پایان یافته و می‌توانند بدون هزینه‌ای به میدلزبورو انتقال یابند. یکی از این گزینه‌ها سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد است که با پایان یافتن قراردادش یک ساله‌اش می‌تواند خرید بدون هزینه میدلزبورو در تابستان باشد.

میدلزبورو در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ انگلیس با ۶۳ امتیاز نهم است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو