Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پیگیری‌های چند ماه اخیر و تعاملات و مذاکرات صورت گرفته توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با رویداد Casual Connect چین، امتیازات ویژه‌ای برای بازی‌سازان ایرانی جهت حضور در این رویداد آموزشی-تجاری دریافت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بنیاد بازی های رایانه ای، براساس توافقات انجام شده با این رویداد، تعداد ۱۰ غرفه به بازی‌سازان مستعد ایرانی به صورت رایگان اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعضای تیم یا شرکتی که در این فراخوان مورد قبول واقع شوند، به تمامی کنفرانس‌ها، فضای تجاری و برنامه تنظیم جلسات رویداد نیز به رایگان دسترسی خواهند داشت.


رویداد Casual Connect یکی از رویدادهای آموزشی-تجاری معتبر و باسابقه در زمینه بازی‌های ویدیویی است که هر ساله در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. بخش آسیایی این رویداد در سال جاری از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه در شهر شنزن چین برگزار خواهد شد.


شرکت‌ها و تیم‌های علاقه‌مند جهت بهره‌مندی از این فرصت می‌توانند درخواست حضور خود به همراه معرفی بازی مدنظر و برنامه تجاری حضورشان را تا تاریخ 2/5/98 به پست الکترونیکی contact@ircg.ir ارسال نمایند. شرکت‌ها و تیم‌ها مورد پذیرش جهت اعزام به این رویداد، از بین درخواست‌های ارسال شده که از اعضای همگرا هستند توسط شورای ارزیابی، انتخاب خواهند شد. لازم به ذکر است، شرکت‌ها و تیم‌هایی که در ساختار همگرا عضویت ندارند، درخواست آنها بصورت مجزا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت احراز شرایط و ثبت‌نام اولیه در ساختار همگرا می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.


لازم به ذکر است، شرکت‌ها و تیم‌های ایرانی می‌توانند پروژه‌های خود را در بخش Indie Prize این رویداد تا تاریخ 98/6/19 از طریق این صفحه ارسال نمایند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع اردبیل روزنامه شیراز جشن های دهه کرامت شورای نگهبان مجلس بیانیه گام دوم انقلاب Casual Connect چین بازی سازان ایرانی بنیاد بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه با ۲ دیدار پیگیری شد.    نتابج این رقابت‌ها به شرح زیر است:   مهگل البرز ۶۳ - گلنور اصفهان ۶۸   سری ۲ یه ۲ برابر   آینده سازان تهران ۷۸ - گل گهر سیرجان ۷۴   سری سه بر یک به سود آینده سازان تهران شد. به این ترتیب آینده سازان تهران به فینال لیگ حرفه‌ای راه پیدا کرد و سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال آقایان را به دست آورد.   لازم به ذکر است، مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد