Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور نظارت بر اجرای دقیق قوانین و مقررات بخش حمل و نقل جاده ای، از ابتدای سال جاری تا کنون جلسات کمیسیون ماده 11 استانی مربوط به تخلفات رانندگان و ماده 12 استانی مربوط به تخلفات شرکت های حمل و نقل باری و مسافری، هر کدام در 3 نوبت برگزار و به تخلفات 45 راننده و 72 شرکت حمل و نقل رسیدگی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، تیمور باقری در خصوص آراء صادره در این جلسات اعلام کرد: با توجه به اختیارات تفویض شده به کمیسیون استانی، برای رانندگانی که تخلف آنها احراز شد آراء متفاوتی از تذکر کتبی با درج در سوابق کارت هوشمند تا لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه، در نظر گرفته شده است .

باقری در خصوص تخلفات انجام شده در بخش شرکت ها نیز عنوان کرد: پرونده تخلف 72 شرکت حمل و نقل باری و مسافری نیز مورد بررسی قرار گرفته که پس از استماع دفاعیات و ارائه مدارک توسط نمایندگان شرکت های متخلف، آراء مختلفی از جمله لغو پروانه فعالیت به مدت یک ماه، جریمه نقدی و یا تذکر کتبی با درج در پرونده، صادر شده است .

وی با تاکید بر اهمیت نظارت بر خدمات ارائه شده در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای، افزود: این اداره کل به صورت مستمر بر فعالیت رانندگان و شرکت ها نظارت می نماید و شهروندان می توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی های تابعه این اداره کل در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره 3000141 و یا تماس با تلفن 141، هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت را به این اداره کل منعکس کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان سیستان و بلوچستان پیامک حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان قوانین و مقررات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۴۰ هزار خودرو در اسفند ماه سال گذشته با استفاده از دوربین های کنترل سرعت اعمال قانون شدند. - اخبار استانها -

اسماعیل عرشیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: 40 هزار خودرو در اسفندماه سال گذشته با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت اعمال قانون شدند

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی دوربین‌های کنترل سرعت بررسی تخلفات و ثبت آن‌ها است، افزود: در حال حاضر تعداد 34 دوربین کنترل سرعت برای ثبت تخلفات رانندگی ماشین و موتور در شهر قزوین وجود دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در 24 ساعت از شبانه روز فعال و نسبت به ثبت  تصاویر خودروهای متخلف اقدام می‌کند، گفت: سرعت خودروها با استفاده از دوربین کنترل سرعت با دقت بالای 98 درصد در قالب بستر فیبر نوری کنترل و مدیریت می‌شود.

عرشیان با بیان اینکه سرعت یکی از مهمترین عامل تصادفات در شهر قزوین است، بنابر این فعالیت دوربین‌های کنترل سرعت در کاهش تصادفات بسیار موثر است، عنوان کرد: کد پلیس سامانه‌های ثبت تخلف هر 6 ماه یک بار تمدید می‌شوند تست دوره‌ای انحراف، خطا دوربین‌های ثبت تخلف سرعت توسط شرکت مورد تایید راهور (شرکت توسعه امن ناجی) انجام می‌شود.

وی در خاتمه بیان کرد: بالاترین سرعت مربوط به خوروی دنا با سرعت 150 کیلومتر در بلوار آیت الله باریک بین در تاریخ 15 اسفندماه ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان