Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی گفت: مسوولین باید امروز تمام توان خود در جهت ترویج قرآن کریم به کار گرفته و برگزاری این مسابقات قرآن، انقلاب اسلامی را بیمه و شکست‌ناپذیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه،« آیت‌الله علی‌اکبر قریشی»، امروز (۲۵تیر) در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه اظهار کرد:انجام فعالیت‌های قرآنی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند و سالیانه میلیون‌ها بار ختم قرآن در کشور انجام شده و همه آنها در پیشگاه خدا حساب و کتاب دارد و بی‌تردید برگزاری این مسابقات قرآن، انقلاب اسلامی را بیمه و شکست‌ناپذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان با بیان اینکه در انقلابی که در آن میلیون‌ها مرتبه ختم قرآن انجام شود، هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند و اگر قرآن در جان آدمی رسوخ کند گویی به جهان دیگری وارد شده، افزود: در جنگ 6 روزه، رژیم صهیونیستی و فلسطین، مسلمانان شکست خوردند چون در بین آنها قرآن‌دان و قرآن‌خوان وجود نداشت اما در جنگ 33 روزه بین حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی، با توجه به اینکه بین 500 تا هزار نفر از آنها از قاریان قرآن بودند توانستند هیمنه این رژیم را شکسته و آنها را خار و ذلیل و شکست دهند بنابراین به قدرت قرآن باید پی برد.
 

قریشی عنوان کرد:  در ایران اسلامی چشم دشمنان و حتی سران فتنه به دانشگاه‌ها بوده تا به آن ها ضربه وارد کند و  برای خنثی کردن توطئه دشمن، بسیج دانشجویی در کشور ایجاد شد تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسند.
 

وی گفت: قرآن امتحان خود را به نحو احسن پس داده و بی‌تردید اگر حکومت، بزرگان و مدیران و روسای اوقاف در باره قرآن و آموزش و ترویج آن زحمت کشند.
 

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: قرآن انسان را از ظلمات به سوی نور هدایت کرده که باید استفاده کرد.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه آل هاشم کانون مساجد حجاب و عفاف ترویج قرآن توسعه و ترویج قرآن کریم آذربایجان غربی مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • عملیات «وعده صادق» یک تنبیه کوچک برای صهیونیست‌ها بود
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج