Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@09:28:32 GMT

خبر خوب بشار رسن برای پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۱۱۹

ساعت24 -هافبک عراقی پرسپولیس خبر داد که با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش به توافق رسید.

 بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در مصاحبه با شبکه «الکاس» قطر درباره آینده اش با پرسپولیس گفت: با پرسپولیس برای یک فصل دیگر به توافق رسیدم و بزودی قراردادم را امضا می کنم. هیئتی از پرسپولیس به همراه مدیر برنامه هایم اکنون در دوحه هستند تا قرارداد امضا شود من نیز از دو هفته قبل برای درمان مصدومیت در کلینیک اسپایر دوحه به سر می برم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله آخر درمان کتفم را آغاز کردم و به نظرم حضورم در تیم ملی عراق برای رقابت های غرب آسیا خیلی دور از انتظار است چون من برای این مسابقات به آمادگی کامل نمی رسم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است

آفتاب‌‌نیوز :

مصدومیت بیرانوند باعث شد تا امیررضا رفیعی گلر جوان قرمز‌ها فرصت بازی کردن پیدا کند و خودی نشان دهد. رفیعی جوان در ۴ بازی که برای پرسپولیس بازی کرده،۴ کلین شیت ثبت کرده و یک رکورد جدید و خاص در فوتبال ایران به ثبت رسانده است. پرسپولیسی شدن رفیعی و حضور او در آکادمی پرسپولیس هم ماجرای جالبی دارد. او تا همین دو سال قبل گلر چهارم نساجی بود و اصلا فرصتی برای دیده شدن پیدا نمی‌کرد.

در همان زمان او به یکی از مربیان آکادمی پرسپولیس معرفی شد و بعد از حضور در تمرینات تیم امید پرسپولیس مورد توجه مربیان این تیم قرار گرفت. رفیعی مثل خیلی دیگر از بازیکنان آکادمی پرسپولیس بعضی وقت‌ها در تمرینات تیم بزرگسال هم شرکت می‌کرد. حضور او در تمرین تیم بزرگسال باعث شد تا ننکا مربی گلر‌های برزیلی سابق پرسپولیس امیررضا را بپسندد و فورا به یحیی گل محمدی اعلام کرد زمینه عقد قرارداد با این بازیکن را فراهم کند.

ننکا علاقه زیادی به رفیعی داشت و همواره در تمرینات پرسپولیس از او به عنوان آینده گلری ایران و پرسپولیس یاد می‌کرد. قرارداد رفیعی با تیم امید پرسپولیس ۱۰۰ میلیون بود و قرارداد این فصل این گلر باآتیه فقط ۵۰۰ میلیون تومان است. حالا با توجه به درخشش رفیعی در پرسپولیس و حضور او در ترکیب اصلی، بعید است مدیران این باشگاه برای فصل بعد دوباره به سراغ جذب گلر بروند. رفیعی و بیرانوند هر دو با پرسپولیس قرارداد دارند و برای فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را خواهند پوشید و به نظر می‌رسد سرخ پوشان برای سال آینده هم نگرانی از بابت دروازه نخواهند داشت.

همچنین قرار است با توجه به درخشش رفیعی در پرسپولیس، قرارداد این بازیکن تمدید و البته مبلغ قراردادش هم اضافه شود تا این گلر جوان و با استعداد با انگیزه بیشتری به کارش در پرسپولیس اضافه شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • پرسپولیس شکایت را به ثنا بفرستد در خدمتم | پرسپولیسی‌ها به خانواده ام بدترین فحش ها را دادند
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • امضای قراردادهای ریلی بین FESCO روسیه و پنج شرکت لجستیکی چینی
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند