Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۹ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت ۷ واحد پولی دیگر افزایش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز نیز ثابت ماند. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ بازار قیمت طلا، سکه و ارز نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه بیست و ششم تیرماه 98» بدون تغییر نسبت به گذشته 42 هزار ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با 429 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 52 هزار و 142 ریال و هر یورو نیز با 207 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 47 هزار و 96 ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس 42 هزار و 540 ریال، کرون سوئد 4 هزار و 471 ریال، کرون نروژ 4 هزار و 894 ریال، کرون دانمارک 6 هزار و 308 ریال، روپیه هند 611 ریال، درهم امارات متحده عربی 11 هزار و 437 ریال، دینار کویت 137  هزار و 954 ریال، یکصد روپیه پاکستان 26 هزار و 328 ریال، یکصد ین ژاپن 38 هزار و 829 ریال، دلار هنگ‌ کنگ 5 هزار و 376 ریال، ریال عمان 109 هزار و 234 ریال و دلار کانادا 32 هزار و 120 ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند 28 هزار و 175 ریال، راند آفریقای جنوبی سه هزار و 5 ریال، لیر ترکیه 7 هزار و 352 ریال، روبل روسیه 667 ریال، ریال قطر 11 هزار و 539 ریال، یکصد دینار عراق 3 هزار و 520 ریال، لیر سوریه 82 ریال، دلار استرالیا 29 هزار و 429 ریال، ریال سعودی 11 هزار و 201 ریال، دینار بحرین 111 هزار و 703 ریال، دلار سنگاپور 30 هزار و 883 ریال، یکصد تاکای بنگلادش 49 هزار و 730 ریال، ده روپیه سریلانکا 2 هزار و 392 ریال، کیات میانمار 28 ریال و یکصد روپیه نپال 37 هزار و 991 ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان 8 هزار و 806 ریال، دینار لیبی 30 هزار 74 ریال، یوان چین 6 هزار و 103 ریال، یکصد بات تایلند 135 هزار و 881 ریال، رینگیت مالزی 10 هزار و 205 ریال، یک هزار وون کره جنوبی 35 هزار و 596  ریال، دینار اردن 59 هزار و 240 ریال، یکصد تنگه قزاقستان 10 هزار و 945 ریال، لاری گرجستان 14 هزار و 687 ریال، یک هزار روپیه اندونزی 3 هزار و 9 ریال، افغانی افغانستان 519 ریال، روبل جدید بلاروس 20 هزار و 621 ریال، منات آذربایجان 24 هزار و 758 ریال، یکصد پزوی فیلیپین 82 هزار و 330 ریال، سومونی تاجیکستان 4 هزار و 450 ریال، بولیوار جدید ونزوئلا 4 هزار و 206 ریال و منات جدید ترکمنستان 12 هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه نقطه عطف قابل توجه است و جریان ورودی آن طی ۶۹ روز روندی حائز اهمیت ثبت کرد. این دستاورد، صندوق را در آستانه ورود به فهرست ۱۰ معتبر برتر برای طولانی‌ترین جریان ورودی روزانه در میان صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین‌ قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کارمزد بیت‌کوین سقوط کرد / قیمت روز ارزهای دیجیتال

اریک بالچوناس، کارشناس مشهور صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در بلومبرگ، از نزدیک روند صعود صندوق بلک راک را زیر نظر دارد و به ماهیت قابل توجه آن اشاره کرده است.

در چشم‌انداز بازار که ثبات در آن کلیدی است، عملکرد صندوق بلک راک برجسته شده است و بر خلاف سایر مدعیان در رده‌های بالای بیشترین جریان ورودی روزانه، این صندوق تنها نماینده بخش رو به رشد صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین است. در حالی که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین‌ سنتی بر تابلوی امتیازات، غالب هستند، حضور صندوق بلک راک علاقه روزافزون به دارایی‌های دیجیتال در حلقه‌های نهادی را برجسته می‌کند.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، با نزدیک‌تر شدن صندوق بلک راک به ۱۰ رتبه برتر، انتظارات در بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین بیشتر می‌شود. این روند چه به صعود خود ادامه دهد و چه با شکست مواجه شود، منعکس‌کننده تعامل پویا بین امور مالی سنتی و فضای غیرقابل پیش‌بینی ارزهای دیجیتال است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۶۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۲.۵۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۵ میلیارد دلار است که ۸.۳۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۳.۵۲ میلیارد دلار است که ۹۳.۴۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۰۵ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۹۱.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۷ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۴.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۴۱ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۵۶.۲۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۳۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۶.۸۱ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۴۹۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۳.۰۴ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۰۳ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۶۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۹.۱۲ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۵۱۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۲۰ درصد افزایش

انتهای پیام/

کد خبر: 1228119 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت نفت نزولی شد
  • دلار رشد کرد / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار رشد کرد
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلارچند شد؟
  • نرخ ارز امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات