Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : از محل اعتبارات سال ۹۷ که سال مالی آن تا پایان تیرماه ادامه دارد، ۱۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده است.

وی گفت : برای هزینه کرد این اعتبار، پروژه‌های متعددی در بخش برق، گاز، آب، راه، مخابرات، فاضلاب و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تعریف کردیم.

وی با بیان اینکه شهرک زاگرس از جمله شهرک‌های با بیشترین پروژه تعریف شده بوده است، عنوان کرد: برای این شهرک پروژه‌های مختلفی در بخش مخابرات، گاز، فاضلاب، راه و... داشتیم.

کردستانی یادآور شد: برای شهرک صنعتی هرسین، جوانرود، کنگاور و... نیز پروژه‌های زیرساختی متعددی از محل این اعتبارات اجرا شده است.

وی معتقد است، تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تاثیر بسزایی در جذب سرمایه‌گذاران و رونق تولید در این شهرک‌ها دارد .

 

 

انتهای پیام/د

تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، "خشایار صنعتی " در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان بیان داشت: امروز آموزش و نهادینه‌سازی پدافند غیرعامل جزء ضروریات ما در حوزه ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های موردنیاز مردم است.    فرماندار بوکان با اشاره به افزایش مهاجرت بی رویه در طول سالیان متمادی به شهرستان بیان داشت:با توجه به افزایش جمعیت و آمار بالای مهاجرت، تبعات و آسیب‌های اجتماعی، مشکلات بهداشتی و خدماتی زیادی برای مناطق حومه شهر بوکان و تعدادی از روستای حریم بوجود آمده است.   تحقیقات اولیه در خصوص شناسایی تهدیدات و آسیب‌های موجود در شهرستان خام و ناکامل است و امید داریم در آینده نزدیک با پیگیری‌های لازمه به نتیجه برسد.    صنعتی ادامه داد: نهایتا با این شرایط تدوین نظام‌نامه جامع پدافتد زیستی شهرستان ضروری است و لازم است اقدامات جامعی از قبیل کاهش افق توسعه شهرستان انجام شود.   صنعتی همچنین افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی در حوزه پدافند غیر عامل، در این شهرستان سعی کردیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها و کمک مدیران نسبت به اجرای آن در پروژه‌ها و زیرساخت‌ها و تاسیسات اقدام کنیم.    فرماندار بوکان بابیان اینکه یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر حوادث طبیعی و زیستی است، گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های حیاتی ما دارای اولویت مراقبتی هستند لازم است به منظور مراقبت، ارتقای ایمنی و افزایش بازدارندگی در راستای تسهیل شرایط زیستی، اقدامات پدافندی برای مقابله با تهدیدات و کاهش نارسایی‌ها صورت گیرد.   در این جلسه دستگاه‌های عضو آخرین اقدامات در حوزه بازدارندگی و مراقبت از زیرساخت‌های اولویت دار مردم شهرستان را تشریح نمودند.

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار