Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@21:48:45 GMT

کاهش نرخ بیکاری در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۲۸۶

استاندار تهران گفت: استان تهران در 3 ماهه نخست سال 98 در زمره معدود استان های کشور بود که کاهش نرخ بیکاری را در آن مشاهده شده است. ناطقان: انوشیروان بندپی استاندار تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان تهران در سه ماهه نخست سال 98، اظهار کرد: بر اساس آمار منتشره از سوی مرکز آمار نرخ بیکاری استان تهران در مقطع زمانی 3ماهه نخست سال 98 در مدت مشابه سال 97  به میزان 2/2 در صد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر طبق این آمار میزان نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال 97  عدد 12/3 بود که در سه ماهه نخست سال 98 به 10/1 درصد کاهش یافته است.

استاندار تهران تصریح کرد: روند کاهشی نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال 98 مرهون تلاش های همه دست اندرکاران جوزه کسب و کار اعم از بخش خصوصی و دولتی است و این روند باید تداوم پیدا کند.

وی بیان کرد: استان تهران در 3 ماهه نخست سال 98 در زمره معدود استان های کشور بود که کاهش نرخ بیکاری را در آن مشاهده شده است.

بندپی اظهار کرد: در حال حاضر عمده مشکل ما در شهرک های صنعتی تامین امکانات زیرساختی  نظیر آب و برق است  و البته  در صنعت برق با مشارکت بخش خصوصی  پروژه های احداث پست  1000 و 500 مگاواتی را در دستور کار داریم. منبع: ایسنا برچسب ها: کاهش نرخ ، بیکاری ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش نرخ بیکاری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است.

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند ۳ بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد