Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد بستری صورت گرفته در این بیمارستان طی سال گذشته ۱۴ هزار ۱۰۰ مورد و ارزش خدمات ارائه شده بستری در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال بود همچنین جمع کل خدمات سرپایی ارائه شده ۵۲۶ هزار و ۷۷۰ مورد و ارزش آنها در مدت یاد شده ۴۰۰ میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عجم افزود: پارسال چهار هزار و ۲۶۵ مورد تولد نوزاد زنده در این بیمارستان اتفاق افتاد که تنها هزار و ۴۸۳ مورد آن از طریق سزارین محقق شد و در این زمینه نسبت به سایر مراکز درمانی تربت حیدریه دارای رتبه بالاتری هستیم.

وی ادامه داد: این بیمارستان تنها بیمارستان مِلکی سازمان تامین اجتماعی پس از بیمارستان مشهد در استان خراسان رضوی است که نزدیک به هفت هکتار مساحت و ۲۰ هزار مترمربع زیربنا دارد و ضریب اشغال تخت در این مرکز طی سال گذشته نزدیک به ۷۰ درصد بوده است.

رئیس بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه گفت: هم اکنون این بیمارستان دارای ۱۱۳ تخت فعال است و در یک سال گذشته به منظور بهبود خدمات به مراجعه کنندگان چند متخصص در رشته های جراحی اعصاب، طب اورژانس، زنان و اطفال به مجموعه پزشکان این مرکز درمانی اضافه شد و هم اکنون در مجموع با ۴۵۰ نیروی انسانی به مراجعان خدمات ارائه می کند.
عجم با بیان اینکه این بیمارستان دارای بخش های آی سی یو (مراقبت ویژه بزرگسالان)، ان آی سی یو (مراقبت ویژه اطفال)، سی سی یو، داخلی، زنان و زایمان است افزود: سال ۹۷، مبلغ ۴۵ میلیارد ریال تجهیزات وارد بیمارستان شد.
که از جمله این تجهیزات می توان به سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، سیستم پکس به منظور انتقال اطلاعات گرافی بیمار به دیگر مراکز درمانی اشاره کرد.

وی ادامه داد: بعد از مشهد، دومین شهر در استان خراسان رضوی هستیم که مجهز به این سیستم شده است که این امکان رابه پزشکان می دهد که از هرنقطه ای بتوانند به گرافی و سی. تی بیماران دسترسی داشته باشند.
رئیس بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه همچنین از اجرای طرح های هتلینگ و بهسازی و بازسازی بخش‌های مختلف بیمارستان شامل راه اندازی یک دستگاه فلوروسکوپی در اتاق عمل و در دست احداث بودن یک اتاق عمل جدید در این بیمارستان خبر داد.
عجم گفت: هم اکنون پیگیر احداث یک درمانگاه جدید هستیم که از مجاری قانونی مختلف موافقت اولیه آن حاصل شده و امیدواریم درسال آینده بتوانیم موافقت اصولی و مجوز ساخت و تامین اعتبار مورد نیاز آن را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی، به سایر بیمه شدگان سازمان‌های دیگر نیز خدمات درمانی ارایه می‌شود افزود: امسال طبق مصوبه هیات دولت مراجعه کنندگان به مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی باید تعرفه عمومی و غیردولتی بپردازند که با تعرفه خصوصی نیز متفاوت است.
رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای عدالت، نوبت دهی تلفنی در درمانگاه بیمارستان صورت می گیرد که با این اقدام وقت کمتری از مراجعان گرفته می‌شود اما برای ارائه خدمات به افراد بالای ۷۵ سال نوبت دهی به صورت حضوری انجام می شود.
عجم افزود: الکترونیکی شدن تمام خدمات در این مرکز و ثبت ۳۰ هزار پرونده الکترونیک بیماران و مراجعان این مرکز درمانی و نیز پیگیری ثبت چند اختراع در زمینه مهندسی پزشکی و معرفی این مخترعان و دستگاه ها به مراجع ذی‌ربط از دیگر اقدامات انجام شده ظرف یک سال گذشته محسوب می شود که باعث صرفه جویی قابل توجهی در این مرکز شده است.
تربت حیدریه با ۲۲۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
۶۱۲۱/‏۷۰۷۹/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور تربت حیدریه - رشتخوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی اعلام کرد: محور تربت حیدریه - رشتخوار که به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محدوده سه راهی جنگل، مسدود اعلام شده بود، بازگشایی گردید.

بارش‌های باران که از دیروز در خراسان رضوی آغاز شده تا ظهر فردا، دوشنبه در نقاط مختلف ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • بازگشایی محور تربت حیدریه - رشتخوار
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات به بیش از دو میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • دریادار ایرانی: ‌به توسعه سواحل مکران کمک خواهیم کرد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۶ نفر زندگی دوباره بخشید
  • بدهی بیمه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین