Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ برتر فوتسال روز گذشته در شهرهای مختلف برگزار شد و نتایج پرگلی هم در مسابقات رقم خورد.

پرگل ترین مسابقه به دیدار گیتی پسند اصفهان با آذرخش بندرعباس بر می گشت؛ دیداری که با نتیجه ۱۰ بر ۲ به سود گیتی تمام شد و در مجموع ۱۲ گل وارد دروازه ها شد.

تیم اهورای بهبهان هم در دیداری پرگل و غیر قابل انتظار توانست با نتیجه ۷ بر یک تیم حفاری اهواز را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار شهروند ساری با فرش آرا هم ۶ گل رد و بدل شد.

در مجموع تمام مسابقات هفته سوم، توپ ۴۳ بار از خط دروازه ها عبور کرد و میانگین ۶.۱۴ گل در هر مسابقه به ثبت رسید تا آماری جالب توجه از این حیث بر جای بماند.

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتسال به این ترتیب است:

* سن ایچ ساوه ۳ - مس سونگون ۲
* گیتی پسند ۱۰ - آذرخش بندرعباس۲
* شاهین کرمانشاه ۱ - سوهان محمد سیما ۴
* اهورا بهبهان ۷ - حفاری اهواز ۱
* شهروند ساری ۳ - فرش آرا مشهد ۳
* ارژن شیراز ۲ - مقاومت البرز ۳
* ستارگان ورامین ۱ - هایپر شاهین شهر ۱

کد خبر 4668795 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال اهورا بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با یک اتفاق نادر روبرو شد و مصاف دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرشهید سپاسی که نتیجه آن اهمیت بسیاری در جدول رده بندی مسابقات و به ویژه تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر دارد، به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر نشد در استادیوم غدیر را به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم باز کند، برگزار نشد.

حالا و در شرایطی که تکلیف این مسابقه مشخص نشده، به زودی باید یک دیدار حساس دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود؛ دیداری که بار دیگر استقلال خوزستان در آن نقشی نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی باید از سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم نظیر رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیت پرواز و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این هراس دارند که مبادا اتفاقات دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار شود.

رقابت‌های جام حذفی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری 8 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این مسابقه استقلال ملاثانی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از سپاهان میزبانی کند.

دیگر خبرها

  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)