Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق با اطلاع از خرید و فروش موادمخدر در یکی از مناطق شهر بافق، بلافاصله جهت بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده و شناسایی محل و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان به آدرس مذکور اعزام و پس از وارد شدن به منزل، در بازرسی مقادیری جزئی موادمخدر از نوع حشیش کشف و ۷ نفر را که همگی در حال استعمال موادمخدر بودند دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: با انتقال متهمان به یگان انتظامی و تشکیل و تکمیل پرونده همگی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

سرباز وظیفه پلیس بافق غریق نجات دختر ۱۵ ساله شد

سرباز وظیفه پلیس بافق که در حال گشت زنی در پارک تفریحی آهنشهر بود ناگهان متوجه غرق شدن دختر ۱۵ ساله‌ای در دریاچه پارک می‌شود.

بر این اساس سرباز وظیفه شناس به سرعت داخل دریاچه شده و دختر ۱۵ ساله را از مرگ نجات می‌دهد.

این دختر نوجوان به علت نامعلومی در دریاچه افتاده بود که با سرعت عمل سرباز وظیفه شناس از مرگ رهایی یافت.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان فرمانده انتظامی استان از رهایی دو گروگان ۳۰ ساله در عملیات مقتدرانه پلیس شهرستان شاهرود خبر داد .

سردار " جلیل موقوفه ئی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان شاهرود ، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند .

وی در ادامه بیان کرد در بررسیهای به عمل آمده مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور ، که دارای سوابق کیفری متعدد بوده اقدام به ربایش دو جوان ۳۰ ساله نموده و از محل متواری شده بود که در این راستا کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و توانستند مخفیگاه آدم ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای شاهرود شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند علاوه بر رهایی گروگانها به صورت صحیح و سالم ، متهم را که قصد متواری شدن داشت دستگیر کنند .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان ها داشته ، نقشه ربودن آنها را طراحی کرده است .

فرمانده انتظامی استان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تاکید کرد : پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888965

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر