Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@09:06:31 GMT

توزیع انبوه عوارض نوسازی کسب و پیشه در سه مرحله

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۴۱۲

توزیع انبوه عوارض نوسازی کسب و پیشه در سه مرحله

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان از سه مرحله‌ای شدن توزیع قبوض عوارض نوسازی و کسب و پیشه در سال‌جاری خبر داد و گفت: پرداخت به موقع عوارض شهرداری توسعه زیرساخت‌های شهر را به همراه دارد.

نادر آخوندی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: عوارض کسب و پیشه و عوارض نوسازی درآمدهای پایدار محسوب می‌شود و تلاش مدیریت شهری در سال‌جاری بهبود وصول این دو منبع درآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع انبوه نخستین مرحله قبوض عوارض نوسازی و کسب و پیشه در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان، تصریح کرد: سه مرحله‌ای شدن توزیع قبوض عوارض کسب و پیشه و نوسازی جهت رفاه حال شهروندان و مشارکت بیش از پیش آنها است که مهلت پرداخت آن تا ۳۱ مردادماه سال‌جاری تعیین شده است.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اصلاح نحوه محاسبه عوارض کسب و پیشه را از سال ۹۳ گامی در جهت محاسبه عادلانه تر عوارض عنوان کرد و افزوذ: محاسبه عوارض کسب و پیشه بر پایه نوع و تعرفه شغلی، مساحت ملک تجاری و موقعیت مکانی ملک و بر اساس قیمت منطقه بندی است و در سال‌جاری نیز اخذ عوارض بر پایه فرمول ذکر شده از بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی با اشاره به چگونگی محاسبه عوارض نوسازی، عنوان کرد: میزان عوارض نوسازی براساس قانون و مشخصه‌های درج شده محاسبه و بسته به متراژ ساختمان، متراژ زمین، نوع اسکلت ساختمان و امکانات خانه از قبیل آسانسور و استخر، متفاوت است.

آخوندی گفت: برای توزیع قبض عوارض نوسازی از سیستم توزیع شرکت پست استفاده می‌شود و ماموران با مراجعه به منزل افراد براساس کد بلوک ملکی تعیین شده برگه قبض نوسازی را تحویل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بهبود وصول درآمدهای پایدار می‌تواند شهرداری را در تامین هزینه‌های پایدار یاری و خدمت رسانی به شهروندان را تسریع کند، تاکید کرد: شهروندان اگر خواهان خدمت هستند باید بهای آن را بپردازند، بهای خدمات شهرداری پرداخت به موقع عوارض است که نهایتاً در همین شهر و برای خود شهروندان هزینه می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خدمات شهروندان درآمد پايدار شهری شهر شهرداری اصفهان عوارض مدیران شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان + فیلم
  • (ویدئو) رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی