Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@18:59:31 GMT

ادعای بی‌بی‌سی درباره نازنین زاغری

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۴۷۶

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری بی بی سی مدعی شد: ریچارد رتکلیف اعلام کرد که همسرش نازنین زاغری رتکلیف به "بخش روان‌درمانی" بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شده است.

نازنین زاغری که تابعیت دوگانه ایرانی بریتانیایی دارد، اخیرا به اعتصاب غذای ۱۵ روزه دست زده بود. همسر او نیز در این مدت در مقابل سفارت ایران در لندن اعتصاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نازنین زاغری زندان بیمارستان بی بی سی روابط ایران و انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد سرمربی فعلی بایرن مونیخ را به عنوان جانشین اریک تن‌هاخ در نظر دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در حالی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال شد که عملکرد شیاطین سرخ در این دیدار بار دیگر تردیدهایی را درباره احتمال ادامه حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم به وجود آورد.

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه گروه سرمایه‌گذاری INEOS که اخیراً 25 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد را خریدند و به بخش فوتبال این باشگاه تسلط پیدا کردند، از روندی که شیاطین سرخ در این فصل در پیش گرفته راضی نیستند و احتمالاً به همکاری خود با این مربی هلندی در پایان فصل جاری پایان خواهند داد. حالا نشریه «کیکر» آلمان خبر می‌دهد؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است.

باشگاه بایرن مونیخ در اوایل اسفند ماه به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشین تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد

توخل که در زمان حضورش در چلسی، این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در سوپرجام اروپا و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند، این فصل در بایرن مونیخ نتوانسته انتظارات را برآورده کند. تیم تحت‌هدایت او قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هرچند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

منچستریونایتد در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی را ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • (ویدئو) اعتصاب فراگیر در کرانه باختری
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • تماس منچستریونایتد با توماس توخل