Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:07:19 GMT

مروری بر روزنامه های ۲۶ تیرماه قم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۵۸۰

مروری بر روزنامه های ۲۶ تیرماه قم

قم استانی پیشرو در تقویت جایگاه خانه احزاب/دزدی دریایی انگلیس خبیث بی جواب نمی ماند/ائمه جمعه باید مردمی باشند/کاهش تعهدات برجام قطعا ادامه خواهد داشت/ ملت و نظام اقتدار خود را به دنیا تحمیل کرده است از عناوین روزنامه های امروز قم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، صفحه اول روزنامه های امروز قم به شرح زیر است:
 

گویه:

قم استانی پیشرو در تقویت جایگاه خانه احزاب

پیام قم:

ملت و نظام اقتدار خود را به دنیا تحمیل کرده است

شاخه سبز:

دزدی دریایی انگلیس خبیث بی جواب نمی ماند

 

۱۹دی:

ائمه جمعه باید مردمی باشند

ایمان:

کاهش تعهدات برجام قطعا ادامه خواهد داشت

پایان پیام/78.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت اردبیل شیراز بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه چهارمحال و بختیاری معاون رئیس جمهور تیتر تیتر یک روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند

سردار نوری گفت:در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم معرفی فرمانده جدید تیپ دوم صاحب الزمان (عج) سیرجان اظهار داشت: در کشور همه اقوام و عقاید اعم از ترک، بلوچ، عرب و فارس، شیعه، سنی و زرتشت و دیگر اقوام و مذاهب یکی هستند و همه ما با وحدت کامل برای استقلال و اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند.

او افزود: برای همین همدلی و همراهی بیش‌از ۴۵ سال به اهداف خود که همان اقتدار، استقلال و استکبار ستیزی بودند رسیدیم و اقتدارمان جهانی شد. 

وی تاکید کرد: باید بدانیم راهبرد انقلاب اسلامی صلابت است.

سردار نوری افزود: ما در مکتب خود امروزه از هر آدمی دفاع می‌کنیم و به هر ظالمی می‌تازیم.

فرمانده اسبق سپاه استان کرمان با بیان اینکه برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و این ملت امروز باید همانند حاج قاسم مرد میدان بود تاکید کرد: باید غفلت نکنیم و کار امروز را به فردا نیندازیم، زیرا هم امت و انسان‌های فداکاری داریم و هم ثروت‌های خدادادی، که در مجموع و با نعمت‌های خدادادی می‌توانیم عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشیم و همانند حاج قاسم عمل کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات شش ساله سردار روح الله برخوری فرمانده تیپ دوم صاحب الزمان سیرجان تجلیل و سرهنگ پاسدار امیدعلی امیری به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

دیگر خبرها

  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۳ اردیبهشت