Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: دو پروژه سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی مجموعه دهکده المپیک کرمانشاه آماده واگذاری به سرمایه گذران است.

فرهمند سال افزون درگفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، بابیان اینکه نزدیک به دو دهه پیش طرح احداث شش دهکده المپیک در کشور مطرح شد که یکی از آنها دهکده المپیک کرمانشاه بود، اظهارکرد: آن زمان برای احداث این دهکده در کرمانشاه حدود 140 هکتار زمین در مسیر جاده کرمانشاه به سنندج از شرکت جهاد نصر خریداری و 48 پروژه ورزشی نیز برای آن تعریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: براساس برآوردهای اولیه که سال 91 از پروژه ها انجام گرفت، برای احداث این تعداد پروژه به حدود 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که اگر بخواهیم با قیمت های کنونی محاسبه کنیم، ساخت 48 پروژه دهکده المپیک کرمانشاه به 1700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون ورزش و جوانان استان تاکید کرد: باتوجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، بخش دولتی توان تامین این میزان اعتبار برای ساخت پروژه های ورزشی دهکده المپیک را ندارد، در این راستا با اهتمام استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان بسترهایی فراهم شده تا بخش خصوصی به این پروژه ها ورود کند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که شاید برای سرمایه گذاران ورود به پروژه‌های ورزشی چندان توجیه اقتصادی نداشته باشد، لذا موافقت شده تا در این دهکده پروژه های غیرورزشی همانند هتل غار، رستوران و ... نیز ساخته شود.

سال افزون به دو پروژه ورزشی نیمه تمام این دهکده یعنی سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی اشاره کرد و گفت: باتوجه به نیمه کاره بودن این دو پروژه، واگذاری آنها به بخش خصوصی در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای پروژه استخر قهرمانی تاکنون 24 میلیارد تومان صرف شده و 68 درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارد، اما برای اتمام آن به 27 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است. برای تکمیل پروژه سالن شش هزار نفری نیز با پیشرفت 53 درصدی و صرف اعتبار 18 میلیارد تومانی، به 24 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

معاون ورزش وجوانان استان خاطرنشان کرد: از آنجایی که برای تکمیل این دو پروژه اعتبار بالایی نیاز است، لذا در هفته های اخیر اطلاعیه واگذاری آنها به بخش خصوصی را در روزنامه کثیرالانتشار و سایت اداره کل منتشر کردیم که خوشبختانه تاکنون چند سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده اند.
    
وی در پایان اعلام کرد: برای سایر پروژه های این دهکده نیز از ورود سرمایه گذاران استقبال می کنیم و آماده همکاری با آنها هستیم.




انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بخش خصوصی زمین سرمایه گذاران مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی