Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@19:25:53 GMT

هشدارهای پلیس جهت پیشگیری از کیف‌قاپی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۴۷۲۳

هشدارهای پلیس جهت پیشگیری از کیف‌قاپی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان جهت پیشگیری از کیف‌قاپی هشدارهایی به شهروندان ارائه کرد. 
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، سرهنگ جلیل زبیدی به منظور پیشگیری از کیف‌قاپی هشدارهایی را به شرح زیر به شهروندان ارائه کرد:
1- هنگام به همراه داشتن پول نقد، اموال قیمتی یا اسناد و مدارک مهم به ویژه در زمان ورود و خروج از بانک‌ها باید موارد ایمنی رعایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- همچنین شهروندان هنگام دریافت پول از بانک، حرکات اطرافیان در داخل و خارج از بانک باید زیر نظر گرفته و مراقب افراد غریبه‌ای که به آنها نزدیک می‌شوند، باشند.
3- حتی‌الامکان به جای پول نقد از چک‌های تضمینی رمزدار و مسافرتی استفاده شود.
4- برای حمل پول نقد حتما از اتومبیل استفاده شود.
5- اگر شهروندان می‌خواهند مسافتی را پیاده طی کنند از مسیر پیاده‌رو حرکت کنند و کیف دستی را نزدیک به بدن و به سمت پیاده‌رو نگه دارند.
6- هنگام باز کردن درب اتومبیل یا صندوق عقب و یا حین تماس تلفنی، از قرار دادن کیف روی زمین یا خودرو خودداری شود.
7- هنگام استفاده از تلفن، کیف نزدیک بدن یا در دستی که آزاد هست، نگه داشته شود و اطمینان حاصل شود که با امنیت کامل کیف نگه داشته شده است.
8- در رستوران، کیف به پشت صندلی آویزان نشود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در خاتمه از شهروندان خواست در مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، پلیس را در جریان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پول تلفن چک خودرو فرماندهی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تاثیر حضور پلیس در کاهش آمار وقوع جرائم، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان مشخص شده و پایش‌های تصویری افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صادق جعفری در جلسه با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریبا مشخص شده و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود، حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز و با دریافت مجوزهای لازم، باید ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا شود.

جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به لینک دوربین‌های سطح شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس، بیان کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر شود تا حق مالباخته به درستی ایفا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرید!
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان