Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه کارفرمایان در استان کرمان بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی معوقه دارند گفت: کارفرمایان می‌توانند با تقسیط بدهی از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم بیمه‌ای برخوردار شوند. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی حسینی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور است اظهار داشت: تامین اجتماعی نیمی از جمعیت استان را تحت پوشش خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان کرمان یک میلیون و 400 و 70 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند گفت: بالغ بر 50 هزار کارگاه تولیدی در استان لیست بیمه خود را ارسال می‌کنند که نسبت به سال گذشته رشد 12 درصدی داریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با عنوان اینکه 320 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این کارگاه‌های استان کرمان مشغول به‌کار هستند افزود: 150 هزار بیمه شده توافقی در استان کرمان داریم.

کرمان| انتخاب مدیر تامین اجتماعی بدون مشورت با نماینده کارگران و کارفرمایان نقض قانون استماجرای «بسته جدید» تامین اجتماعی برای رونق تولیدتمامی خدمات تامین اجتماعی کرمان تا پایان سال غیرحضوری می‌شود

وی با بیان اینکه بیش از 470 هزار بیمه شده اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی در استان وجود دارد گفت: 110 هزار خانوار در استان کرمان مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند.

حسینی با اشاره به اینکه اشتغال موجود در استان را حفظ کردیم و بیش از 5 درصد رشد بیمه‌شدگان در یک‌سال گذشته را داشتیم افزود: 2 هزار میلیارد تومان تعهد تامین اجتماعی در یکسال اخیر بوده که پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کارفرمایان در استان کرمان بالغ بر 700 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی معوقه دارند گفت: کارفرمایان می‌توانند با تقسیط بدهی از 100 درصد بخشودگی جرائم بیمه‌ای برخوردار شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه از 50 هزار کارفرمای استان بالغ بر 96 درصد آنها لیست بیمه خود را به‌صورت غیرحضوری تحویل می‌دهند افزود: سال گذشته بیش از 900 هزار لیست بیمه به‌صورت غیرحضوری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه امروزه در هر گوشه‌ای از کشور سوابق بیمه‌ای خود را بخواهند بدون حضور فیزیکی امکان دریافت سوابق آنها وجود دارد گفت: پرونده الکترونیکی بیمه‌شدگان در سال جاری تهیه می‌شود و نیازی به حضور فیزیکی در هیچ شعبه‌ای نیست.

حسینی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان 26 شعبه اصلی، 16  شعبه اقماری و 12 کارگزاری دارد که به بیمه‌شدگان و کارفرمایان خدمت‌رسانی می‌کنند یادآور شد: در سال گذشته سازمان تامین اجتماعی کرمان در بین سایر استان‌های کشور رتبه اول را کسب کرد و با بیش از 8 هزار امتیاز از شاخص‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 650 نفر در استان کرمان در حال حاضر مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که هر ماهه به حساب آنها واریز می‌شود افزود: امسال شاهد افزایش 5 درصدی تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به تعداد بیمه‌شدگان قالیبافی و صنایع‌دستی در استان کرمان گفت: در استان کرمان 15 هزار و 700 نفر بیمه‌شده قالیبافی و صنایع‌دستی وجود دارد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند