Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@19:57:33 GMT

تجربه کاری خوب با هنرمندان اصفهانی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۰۸۱

تجربه کاری خوب با هنرمندان اصفهانی

طراح پوستر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: برپایی کارگاه های آموزشی با توجه به زمان و شرایط، می‌تواند خوب و مفید باشد. برای شخص من، این کارگاه سه روزه، تجربه خوب و مطلوبی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان کارگاه آموزشی طراحی پوستر با حضور فرشید مثقالی و افراد منتخب از میان داوطلبان در شهر اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه در میانه تیرماه در شهر اصفهان و به منظور ارتقای هنرهای مکتوب بصری و تبلیغاتی سینمای ایران برگزار شد.

فرشید مثقالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون ارزیابی سطح کیفی طرح‌ها گفت: سطح کیفی طراحی‌ها خوب بود چرا که هفت نفری که در این کارگاه حضور داشتند، از میان حدود بیست نفر که متقاضی شرکت در این کارگاه بودند، انتخاب شدند.

مثقالی ادامه داد: از میان طراحی‌های که در طول این کارگاه انجام شد، بعضی از آنها پتانسیل این را دارند که به عنوان پوستر اصلی دوره سی و سوم جشنواره نیز انتخاب شود. این تعامل با هنرمندان شهر اصفهان، همکاری ثمربخشی بود.

این تصویر ساز با بیان آنکه محدودیتی برای تصویر سازی در طول کارگاه‌ها وجود نداشت، اظهار کرد: طراحی‌ها آزاد بود و تاکید بر نشانه و یا موضوع خاصی وجود نداشت. محوریت اصلی این کارگاه، طراحی پوستر برای جشنواره کودک بود و المان مشخصی برای طراحی در طول کارگاه، مد نظر نبود.

تصویرگر کتاب ماهی سیاه کوچولو گفت: برپایی چنین کارگاهی با توجه به زمان و شرایط، می‌تواند خوب و مفید باشد. برای شخص من، این کارگاه سه روزه، تجربه خوب و مطلوبی بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پوستر پوستر جشنواره فیلم کودک جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم