Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش «نقش بچه های مسجد در تحقق گام دوم انقلاب» در استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور حجت الاسلام ماندگاری و ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» امروز (چهارشنبه ۲۶ تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: همایش «نقش بچه های مسجد در تحقق گام دوم انقلاب» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با حضور حجت الاسلام ماندگاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: این همایش ۱ مرداد سال جاری با حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لردگان در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: تبیین گام دوم انقلاب و نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق گام دوم انقلاب از اهداف این همایش است.

 

مظاهری بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از ارزشمند ترین و بروزترین نهادهای فرهنگی هستند گفت: این نهاد بزرگ در مساجد به جایگاه محوری در تعالی فرهنگ دینی و ارتقای فعالیت های اجتماعی و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان مبدل شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با ارائه فعالیت های مبتنی بر نیاز جامعه با رویکردهای خانواده محور و مسجد پایه نقشی موثر در تحقق گام دوم انقلاب دارند.

 

وی بابیان اینکه نوجوانان و جوانان از مخاطبان اصلی کانون های فرهنگی هنری و بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می روند افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور نقشی اثر گزار در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب دارند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب دهه کرامت اردبیل کانون مساجد جشن های دهه کرامت شیراز سپاه ثارالله استان کرمان معاون رئیس جمهور آیت الله حسینی بوشهری مجلس خبرگان تحقق گام دوم انقلاب بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان