Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@13:20:16 GMT

یک ایرانی داور دادگاه بین‌المللی ورزش شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۳۵۳

یک ایرانی داور دادگاه بین‌المللی ورزش شد

به گزارش الف به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با تصمیم شورای بین المللی داوری ورزش (ICAS)، احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان داور دادگاه بین المللی ورزش (CAS) در لوزان سوییس منصوب شد.

دادگاه داوری ورزش (CAS) دارای دو لیست جداگانه از داوران است که شامل داوران ویژه فوتبال و داوران سایر رشته های ورزشی می باشد و با تصمیم (ICAS) نام احمدرضا براتی در هر دو لیست داوران ویژه فوتبال و داوران عمومی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه عالی ورزش، بالاترین نهاد حل و فصل اختلافات ورزشی و مرجع رسیدگی به شکایت از آرای صادره توسط نهادهای ملی و بین المللی ورزشی در جهان است و مقر این دادگاه در لوزان سوئیس است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران

حجت الله یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه در سال جدید روند توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان پیگیری می‌شود، گفت: تکمیل ۳۰ پروژه ورزشی و تامین منابع آن در بازه زمانی ۶ ماهه اقدامی بسیار مهم در حوزه زیرساخت ورزش مازندران بود که با پیگیری‌ها حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان محقق شد.

او افزود: در همین راستا برای نخستین بار عملیات تعویض کامل کفپوش ۲۰ سالن ورزشی مازندران نیز اتفاق افتاد که این موضوع گامی مهم در احیا برخی اماکن ورزشی فرسوده محسوب می‌شود.

یوسفی گفت: در حوزه حقوقی نیز در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات خوب و پیگیری پرونده‌های مهم بودیم و اخذ سند تک برگی اماکن ورزشی و همین طور پیگیری و اخذ شناسه برای هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها بسیاری از مشکلات دستگاه ورزش و جوانان را در موضوعات مالی و حقوقی مرتفع کرد.

او افزود: برنامه ریزی جهت بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و خیران برای بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی در سال گذشته تاثیرات بسیار خوبی در مدیریت منابع بیت المال داشت و نویدبخش حضور پررنگ‌تر خیرین در حوزه ورزش و جوانان است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران، نوسازی زیرساخت و امنیت شبکه، بروزرسانی نرم افزار‌ها و همین طور تهیه تجهیزات سخت افزاری و ارتباطی را مورد اشاره قرارداد و افزود: جذب حداکثری اعتبارات از منابع ملی، استانی و ابلاغی، تاثیرات خوبی در جهت توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران داشت و امیدواریم در سال جدید با توکل بر خدا و در سایه همت، درایت و تلاش همکاران و همه مسئولان شاهد ادامه روند توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فیلم/ درگیری داوران و رزمی‌کاران در شبکه ورزش
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال