Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندتن از نمایندگان پارلمان عراق و فرماندهان حشدالشعبی ضمن دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و قدردانی از حمایت همه جانبه نظام و مردم ایران در مبارزه با داعش، کمک‌های شیعیان کرکوک عراق برای مردم مناطق سیل‌زده ایران را اهدا کردند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان فعالیت‌ها و دستاوردهای ستاد اجرایی در مناطق محروم، افزود: امریکا تمام تلاش خود را برای ایجاد دشمنی فرضی بین ایران و عراق بکار بست، اما عشق به اهل بیت و مشترکات فراوان دو ملت نه تنها باعث شکست این تلاش‌ها شد، بلکه در میدان مبارزه با گروهک تروریستی داعش ، وحدت و همکاری و ارتباط عمیق بین دو ملت دوچندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخبر با قدردانی از همدردی مردم عراق با مردم ایران پس از وقوع سیل امسال گفت: در اینگونه حوادث، وجود این دلسوزی و همدردی مایه وحدت بیش از پیش دو ملت است و می‌تواند عامل تهدید دشمن و تقویت دوستان باشد.

دراین دیدار یکی از فرماندهان حشدالشعبی عراق با برشمردن تلاش‌های جمهوری اسلامی در پیروزی مردم عراق در مقابل جریان‌های تروریستی گفت: مردم عراق پس از ورود داعش دوست و دشمن واقعی خود را شناختند و اگر حمایت‌های مردم ایران، سردار قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب نبود عراق از چنگال تروریست‌ها خارج نمی‌شد. آرزوی ما دیدار با امام خامنه‌ای است.

وی با تقدیم کمک‌های مردمی جمع آوری شده در استان کرکوک عراق جهت اهدا به مردم مناطق سیل‌زده ایران افزود: کمک‌های بی دریغ مردم ایران به ما در طی این سال‌های سخت فراموش ناشدنی است و این کمک ناچیز هم صرفا جهت ابراز همدردی و انجام وظیفه است.

در پایان این دیدار مقرر شد این کمک اهدایی در قالب 200 بسته لوازم خانگی ایرانی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی هفته‌های آینده در مناطق سیل‌زده توزیع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل حشدالشعبی ستاد اجرایی فرمان امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) تلاوت سوره اعلی توسط رهبر انقلاب (فیلم) مبلغ فطریه سال ۱۴۰۳ چه میزان است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم)