Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ همچنین اعلام کرد که تیمش نیاز به ثبات زیادی دارد تا بتواند به بالاترین سطح برسد.

طرفداری- اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در خصوص اهداف تیمش، پل پوگبا، الکسیس سانچز و انتظارات هواداران و نقل و انتقالات باشگاه گفتگویی انجام داد.

گفتگوی سرمربی شیاطین سرخ را با بی بی سی می خوانید:

منچستریونایتد فصل گذشته کار خود را در رتبه ششم به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا در فصل جدید، کسب رتبه چهارم به اندازه کافی برایتان خوب است؟

هدف ما این است که فصل را در رتبه ای بالاتر از چهارم به اتمام برسانیم. من ترجیح می دهم خوش بین باشم و اشتباه کنم تا اینکه بدبین باشم و کارها درست پیش بروند. نمی خواهم در خصوص حضورمان در رتبه پنجم یا ششم صحبت کنم ولی این جایگاه فعلی ما است. من رقابت و چالش را دوست دارم. باید با تیم کار کنیم، بازیکنان مناسب جذب کنیم و در راه رقابت به درستی گام برداریم. بازیکنان مان کیفیت لازم را دارند. ما فقط نیاز به ثبات داریم. باید هر روز به کار کردن با تیم ادامه دهیم و چشم از هدف مان برنداریم.

در ابتدای تمرینات پیش فصل، به بازیکنان تان چه گفتید؟

در مورد اینکه چه چیزی نیاز است و استانداردهایی که باید هر روز با آنها کار کنیم، صحبت کردیم. حاشیه ها و جزئیات ریز باعث می شوند شما برنده شوید. در هفته های ابتدایی ما مشغول تشویق و انگیزه دادن به بازیکنان بوده ایم. البته شما همیشه انتظار دارید بازیکنان در روزهای ابتدایی با انرژی و تمرکز تازه ای به تیم اضافه شوند. ما محدودیت هایی اعمال کرده ایم و البته بازیکنان نیز شکایتی نداشته اند. شاید این برایشان خوشایند نباشد ولی در کار به اندازه کافی برای رسیدن به تناسب جسمانی لازم خوب است. هرچه تمرینات بیشتری از دست دهیم، بیشتر از بقیه عقب می افتیم.

آیا پل پوگبا، کلید رسیدن باشگاه به جایی است که به آن تعلق دارد؟

پل بازیکن و شخص بسیار فوق العاده ای است. او همیشه از نظر حرفه ای در بالاترین سطح است. وقتی در نروژ مربیگری می کردم، یک بار گفتم اگر او را در ترکیب خود داشته باشید، باید تیم تان را حول او بچینید. اکنون نیز همان حرف را می زنم. هواداران باشگاه فوتبال تیم شان را می شناسند. می دانیم که پوگبا توسط عده ای مورد انتقاد قرار گرفته است ولی صدای حمایت هواداران از او بلندتر است. در واقع این بهترین حسی است که شما می توانید در یک باشگاه داشته باشید وقتی که موفقیت کسب می کنید. کسی که می خواهد از باشگاه جدا شود، دیگر در زمان موفقیت کنارمان نیست. امیدوارم همه آنها (بازیکنان کلیدی باشگاه) بخشی از موفقیت مان باشند و من نیز خواهان چنین چیزی هستم.

انتظارات از الکسیس سانچز زیاد است. این در حالی است که دستمزد هفتگی و البته شهرت او نیز بالا است. او نتوانسته در دوران حضورش در منچستریونایتد، ثبات لازم را در عملکرد خود داشته باشد.

این به من باور و اعتقاد عظیمی می دهد زیرا می دانیم توانایی های الکسیس تا چه حد است. باید راهی در این خصوص بیابیم زیرا می دانیم او بازیکنی بزرگ است. اگر او را بتوانیم به بهترین سطحش برسانیم، به آسانی می تواند برایمان 20 گل بزند. شما در کوپا آمریکا عملکرد او را مشاهده کردید. او ثبات لازم را نداشته زیرا مرتبا مصدوم شده است. امیدوارم که مجددا ثبات به بازی او بازگردد.

در خصوص استراتژی های نقل و انتقالات منچستریونایتد، آیا شما تصمیم گیرنده هستید؟

بازیکنی به باشگاه نخواهد پیوست که مورد علاقه من نباشد. ما همچنان در حال بررسی یک یا دو گزینه هستیم ولی این به خروجی ها نیز بستگی خواهد داشت. این گزینه ها شاید بیشتر شوند زیرا اگر دو الی سه بازیکن به یک باره جدا شوند، باید سریعا گزینه های جانشین جذب شوند.

آیا از هواداران منچستریونایتد می خواهید که صبور باشند؟

باید صبر داشته باشیم. ساختن یا بازسازی یک تیم زمان می برد. نمی خواهم بگویم زمان خیلی زیادی نیاز دارم زیرا به عنوان یک مربی شما مرتبا تحت فشار هستید. امیدوارم فوتبالی نشان دهیم که هواداران ببینند برای چه هدفی تلاش می کنیم و پس از آن نیز نتایج خوب فرا برسند. من باز هم می گویم داشتن این شغل واقعا باعث افتخار است. نمی خواهم در خصوص دیدگاه دیگران در مورد مربیگری صحبت کنم ولی از نظر من، داشتن ثبات در طولانی مدت، مسئله مهمی است. شما می توانید به اهداف و نتایج کوتاه مدت تان برسید ولی این ها کمکی به پیشرفت باشگاه نخواهند کرد. ما می خواهیم قدم های بعدی را برداریم و به بالاترین سطح نزدیک شویم؛ جایی که باور داریم به آن تعلق داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای الکسیس سالماکرز به آاس رم (آاس رم 1-3 بولونیا)

گل زیبای الکسیس سالماکرز به آاس رم (آاس رم 1-3 بولونیا)

دیگر خبرها

  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • گل زیبای الکسیس سالماکرز به آاس رم (آاس رم 1-3 بولونیا)
  • کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود