Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:20:16 GMT

بازیگران «مثبت فکر کن» تکمیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۵۱۴

بازیگران «مثبت فکر کن» تکمیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «مثبت فکر کن» به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان با تکمیل گروه بازیگران، آماده اجرا می‌شود. سیاوش مفیدی و شیما ملکیان دیگر بازیگران نمایش «مثبت فکر کن» هستند که از ۶ مرداد ماه در تئاتر هامون روی صحنه می رود.

پیش از این حضور سوسن پرور و سامان دارابی در «مثبت فکر کن» اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «مثبت فکر کن» به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان و تهیه کنندگی احمد شیرازی مهر، از ۶ مرداد ماه ساعت ۲۱ در تئاتر هامون روی صحنه می رود.

در خلاصه نمایش «مثبت فکر کن» آمده است: امروز بهترین روز زندگیمون شد… یهویی‌آ...

شرکت توسعه سرمایه سبزینه هامون حامی این اثر نمایشی است.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از مجری طرح: خیام وقارکاشانی، مدیر تولید: حافظ وقارکاشانی، طراح صحنه: سینا ییلاق‌بیگی، طراح گرافیک: مریم برادران، طراح تیزر: بهرام رامه، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امیرحسین عشق‌آبادی، منشی صحنه: امیرحسین نبوی، مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی، مسئول تبلیغات مجازی: سید صادق سیادت، عکاس: نیلوفر جوانشیر و سارا ثقفی.

کد خبر 4668793 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه هامون تئاتر ایران بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» به کارگردانی پویا شش‌پری در قالب طرح حمایت از نمایش‌گران جوان و نمایش‌گران کانون در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون اجرا می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که برگرفته از کتاب «یک موجود خیلی عجیب» نوشته روندا آرمیتج از انتشارات کانون است، هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» آمده است: صبح یک روز شاد در جنگل، میمون کوچولو سبدی را پیدا می‌کند، اما موجود داخل سبد برای او غریبه است و حالا میمون کوچولو برای پیدا کردن صاحب سبد تلاش می‌کند و در این مسیر با شخصیت‌های مختلفی، چون جوجه کلاغ‌ها، زی‌زی زرافه، قورباغه‌ها، فی‌فیل خان، روبی روباهه، روبرو می‌شود و با مشکلات مختلفی دسته و پنجه نرم می‌کند، اما در آخر شیر خان می‌گوید...

عروسک‌گردانان و صداپیشگان این نمایش احمد خیرآبادی، سمیه بیگی، پریا علیمحمدی، المیرا پارسا، نسا جبین‌پور، حامد رحمن‌پور، محمدیوسف فخریوسفی و پویا شش‌پری هستند.

سایر عوامل نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» عبارتند از: مشاور کارگردان: حسن دادشکر، نویسنده: المیرا پارسا، دستیار کارگردان: فاطمه‌سادات حسینی، برنامه‌ریز: یکتا مقدس‌فر، طراح عروسک: علیرضا حسین‌پور، آهنگ‌ساز: محمد فرشته‌نژاد، طراح صحنه: پریا علیمحمدی و علیرضا حسین‌پور، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح لباس: سمیرا شش‌پری و طراح پوستر: نازنین یزدانی.

   

دیگر خبرها

  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • آهنگساز حریق خزان چطور کارگردان تئاتر شد؟/ روایت غافلگیرکننده از عشق و جنون شمس لنگروی روی صحنه تئاتر
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ قصه‌ای کمدی در دهه ۵۰
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ همبازی شدن احمد مهرانفر، امین حیایی و پژمان جمشیدی در یک کمدی
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
  • امین حیایی، احمد مهرانفر در «کوکتل مولوتوف»
  • اجرای نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» تا پایان فروردین در سنگلج
  • آغاز اجرای نمایش «آن بُرد» در تئاتر شهر
  • نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود
  • بزرگداشت بیتا فرهی با نمایش «هامون» در پاریس