Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های والیبال جوانان جهان در حالی از فردا (پنجشنبه) در بحرین آغاز می‌شود که بهترین نتیجه تیم ایران در تاریخ این رقابت‌ها به سال ۲۰۰۷ برمی‌گردد. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال جوانان جهان از فردا (پنجشنبه) در بحرین آغاز می‌شود و تیم والیبال جوانان ایران در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف تیم والیبال جوانان تونس می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونسی‌ها توانستند با قهرمانی در رقابت‌های جوانان آفریقا جواز شرکت در مسابقات جوانان جهان را کسب کنند و دو تیم دیگر آفریقایی یعنی مصر و مراکش بر اساس رنکینگ جهانی به این رقابت ها صعود کردند.

پیروزی مقابل تونس برای تیم ایران بسیار حیاتی و بااهمیت است چرا که دو تیم دیگر گروه سوم، قهرمان و نایب قهرمان اروپا هستند و برای اینکه بازیکنان جوان والیبال ایران با خیالی آسوده تر به مصاف این دو تیم بروند لازم است که مقابل تونس به پیروزی برسند.

تیم ایران برای این بازی همه بازیکنان خودش را در اختیار دارد اما بازی اول در هر تورنمنتی سخت و دشوار است و در این رده سنی هم زمان لازم است تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. جوانان والیبالیست ایران 4 روز پیش از آغاز رقابت ها به بحرین آمدند و در این مدت 4 جلسه تمرینی و یک بازی دوستانه داشتند تا با آمادگی حداکثری به مصاف حریفان خود بروند.

شاگردان بهروز عطایی ساعت 13 (به وقت تهران) روز پنچشنبه در سالن اصلی مجموعه ورزشی «عیسی اسپورت» به مصاف تیم تونس می‌روند.

رقابت‌های والیبال جوانان جهان در حالی از فردا (پنجشنبه) در بحرین آغاز می‌شود که بهترین نتیجه تیم ایران در تاریخ این رقابت‌ها مربوط می‌شود به سال 2007 که بر سکوی سوم جوانان جهان ایستاد.

حضرت‌پور و یلی به تیم والیبال جوانان اضافه شدندفهرست نهایی تیم والیبال جوانان ایران برای حضور در بحرین اعلام شد

گروه بندی مسابقات والیبال قهرمانی جهان جوانان 2019 بحرین به شرح زیر است:

گروه یک: بحرین، چین، مراکش و پورتوریکو
گروه دو: کوبا، آرژانتین، مصر و کره جنوبی
گروه سه: روسیه، ایران، چک و تونس
گروه چهارم: لهستان، برزیل، کانادا و ایتالیا

برنامه و ساعت بازی‌های ایران به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 تیر 1398
ایران و تونس، ساعت 13 به وقت تهران

جمعه 28 تیر 1398
ایران و روسیه، ساعت 15:30 به وقت تهران

شنبه 29 تیر 1398
ایران و چک، ساعت 15:30 به وقت تهران

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود