Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولین داخلی درست در زمانی که کشور در جنگی نابرابر گرفتار شده بود، با سیاه نمایی و تلاش برای ایجاد دلسردی در مردم کشور را به سمت پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سوق دادند ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، امیر حسین قاضی زاده هاشمی شب گذشته در مراسم گرامیداشت فرارسیدن پذیرش قطعنامه 598 در مسجد جامع المهدی مینودر قزوین برگزار شد، اظهار داشت:در زمانی که همه دنیا در برابر ایران قرار گرفته بودند برخی از به ظاهر دلواپسان برای این که امام و دولت را مجبور به پذیرش قطعنامه 598 بکنند سعی در سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن برخی از واقعیت ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی گفت: نامه هایی منبی بر این که کشور تنها 1 ماه دیگر ذخیره گندم دارد یا این که دیگر کسی برای حضور در جنگ تمایل ندارد و رزمندگان میخواهند باز گردند سبب شد تا نهایتا تصمیم بر موافقت با این قطعنامه گرفته شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این افراد به ظاهر دلواپس با سیاه نمایی وضعیت کشور گویا در جبهه دشمن قرار گرفتند و سعی کردند برای تحقق اهداف دشمن قدمی بردارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این دست از تصمیم سازی ها هنوز هم ادامه دارد و برخی هنوز نمیخواهند باور کنند که مردم پشت نظام ایستاده اند و در هر دوره ای به بهانه مردم تن به ذلت می دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است این گونه به کشور تحمیل شود که در تنگناهای شدیدی هستیم و راه چاره ای جز پذیرش شرایط دشمن نداریم نباید به نام مردم تمام شود چون اتفاقا مردم بارها ثابت کردهاند که حتی در سخت ترین شرایط همراه نظام هستند اما این گرایشات از مسئولین غرب گرا و دلواپس نشات میگیرد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماجرای برجان بیان کرد: در مسئله برجام نیز خیلی ها تلاش کردند تا با سیاه نمایی نشان دهند که راهی جز تعامل نداریم.

سوال یک نماینده از «ظریف» درباره «قطعنامه 598»‌سردار نائینی: عملیات کربلای 4 دشمن را وادار به پذیرش شرایط ایران در قطعنامه 598 کرد+فیلمگفتگوی جواد لاریجانی درباره قطعنامه 598، مذاکره با شوروی و نقدهایش به برجام

هاشمی خاطرنشان کرد: با وجود همه تذکراتی که رهبر معظم انقلاب در خصوص عدم اعتماد به آمریکا دادند بازهم مشاهده کردیم که برجام انجام شد و بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که باید به سخنان رهبر بیشتر و با دقت توجه می کردند.

وی افزود: البته اگر قرار باشد در تاریخ دنبال مصادیق این چنینی باشیم، نمونه ها زیادی وجود دارد و مسئله این است که دشمنی آمریکا و به عبارت دیگر استعمارگران دنیا با ایران تمامی ندارد و در هر دوره ای تلاش کرده اند تا به جمهوری اسلامی ایران  همه آزادی خواهان در سراسر جهان صدمه وارد کنند و در این بین همیش کسانی بوده اند که تلاش کرده اند ماجرا به نفع این مستکبرین تمام شود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی  گفت: مسئله آمریکا ما نیستیم مسئله این است که این استعماگران نمیتوانند قبول کنند فردی و مردمی زیر پرچم آنها نباشد و عادت دارند به مردم دنیا به چشم برده و کارگر نگاه کنند.

قاضی زاده هاشمی  عنوان کرد: حضور امام خمینی(ره) در ایران و الگو گیری بسیاری از آزادی خواهان در سراسر دنیا سبب شد تا مردم تن به ذلت و خواری در مقابل این زورگویان ندهند و همین مسئله هم سبب شده تا دشمنی آشکاری با ما و ملت ما داشته باشند.

وی تصریح داشت: برای این دشمنی ها نیز گاهی با جنگ سخت، گاهی سیاسی  و گاهی فرهنگی در تلاشند تا هرچه میتوانند برای نابودی ما انجام دهند و در دوران های مختلف هم این تلاش های خود را انجام دادند ، زمانی که کشور گرفتار جنگ سخت بود ما مشکلات و جنگ اقتصادی نیز داشتیم و دشمن تلاش کرد تا با ایجاد شرایط نامساعد برای زندگی مردم حمایت مردم از دولت را کم کند که چنین اتفاقی نیافتاد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی  در پایان سخنان خود افزود: هنوز هم با وجود شرایط سخت مردم حاضر نیستند پشت نظام را خالی کنند .

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچک‌ترین تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود

رییس جمهور تصریح کرد که کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین و شدید با آن‌ها منجر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز ارتش، اظهار کرد: ارتش در کنار ملت قرار گرفته و برای دفاع از وطن و تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام می‌کند. ارتش ما خود را از سایر ارتش‌های دنیا ممتاز کرده با ویژگی عقیده و ایمان به خدا و اتکال به قدرت الهی.

وی ادامه داد: ارتش ما ارتش با مهارت و آموزش دیده است. اطلاعات نظامی اش به روز است و این مهارت ارتش ما را ممتاز کرده است. ارتش مجهز به نوآوری‌ها و فناوری‌های به روز است. تجهیزاتی که تا قبل انقلاب اسلامی به دست کشور‌های دیگر باید نگهداری می‌شد، امروز به دست توانای نیرو‌های مسلح و ارتش ما به روز می‌شود. استقلال فنی، صنعتی، نظامی و بومی در کشور به برکت تلاش جوانان ما در ارتش، سپاه و نیرو‌های مسلح پیدا شده است.

رئیس جمهور افزود: ساخت جنگنده‌ها، شناور‌های سطحی و زیرسطحی، تانک‌ها و خودرو‌های زرهی، سامانه‌های هوشمند قدرت نظامی ما را نه فقط در منطقه بلکه در جهان می‌تواند به عنوان قدرت برتر مطرح کند. این اقتدار نه عاریه‌ای بلکه بومی است. این اقتدار، اقتدار ملت بزرگ ملت ایران است.

رییسی ادامه داد: ارتش مجهز و به روز، سپاه مقتدر و نیرو‌های مسلح ما پشتوانه اقتدار کشور هستند. نیرو‌های منطقه می‌توانند به نیرو‌های مسلح ما اتکا کنند.

وی با اشاره به انسجام ارتش، سپاه، بسیج، فراجا و مردم، گفت: نیرو‌های مسلح از مردم و در کنار مردم هستند و در کرونا و بلایای طبیعی در کنار مردم و غمخوار مردم بودند، لذا در دل و جان مردم هستند. دفاع از مردم و وطن و انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل گروه‌های تروریستی و حفاظت از مرز‌های کشور از ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ماست. مردم منطقه و دنیا به نقش نیرو‌های مسلح ما واقف هستند.

رئیسی خاطرنشان کرد: «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آنها، تار عنکبوتی است. اقتداری که سپاه و ارتش آفریدند و کاری کردند که به فرموده فرمانده کل قوا، رژیم صهیونیستی تنبیه شد. این عملیات دقیق و حساب شده بود و اعلامی بود به همه جهان و قدرت‌های به ظاهر مجهز، به آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی که ایران در صحنه است و نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمان فرماوه کل قوا هستند.

وی افزود: وعده صادق اقدامی محدود و نه فراگیر بود. اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، می‌دیدند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند، ولی قرار بود اقدام محدود باشد، تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد و با مراکزی که علیه ما اقدام شده بود، برخورد شود. اگر کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ما انجام شود، به برخوردی سهمگین و شدید با آن‌ها منجر خواهد شد.

وی همچنین گفت: در ادبیات آمریکایی‌ها سخن از گزینه نظامی روی میز نیست و این به خاطر اقتدار نیرو‌های مسلح ماست. شکست رژیم صهیونیستی، شکست اطلاعاتی، امنیتی، نظامی بود، اما بالاتر از این‌ها شکست راهبردی بود. برخی کشور‌ها دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، اما الان پیش ملت‌های خود سرافکنده هستند و این شکست راهبردی برای آن رژیم بود. مردم ایران و بسیاری از مردم دنیا در روز قدس، دفاع از مردم فلسطین و مقاومت را در برابر راهبرد تسلیم و سازش فریاد زدند.

وی ادامه داد: از همه روز‌ها حمایت از مقاومت و تنفر از آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌بینیم و این یعنی پیروزی و افتخار ملت ما. نیرو‌های مسلح ما افتخار کنند که پرچم حمایت از فلسطین و مقاومت، امروز پرچم همه ملت‌ها و ادیان شده است و این یعنی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب.

رئیسی افزود: به کشور‌های منطقه عرض می‌کنم که نیرو‌های نظامی ما امنیت ساز، صلح آفرین و موجب اقتدار برای منطقه و کاملا قابل اتکا هستند و این کشور‌ها به جای ارتباط با رژیم صهیونیستی به داشته‌های خود و نیرو‌های مسلمان و ارتش و سپاه ما اتکا کنید. نیازی به نیرو‌های بیگانه در منطقه نیست.

رئیس جمهور در پایان گفت: ما در وزارت دفاع، پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را وظیفه خود می‌دانیم. مساله آن‌ها مساله ماست. برنامه ریزی شده که کمترین مشکل به لحاظ تدارکاتی و پشتیبانی داشته باشیم. جلوه‌های زیبای همکاری دولت و نیرو‌های مسلح را مشاهده می‌کنیم و رهبری هن بر آن تایم دارند و در گره گشایی از زندگی مردم تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • کوچک‌ترین تعرض به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود
  • کوچک‌ترین تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد