Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا زین الدینی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان و همچنین جلوگیری از هدررفت آب و کاهش اثرات منفی آن بر تاسیسات آبرسانی، یکی از اقداماتی که توسط شرکت‌های آب و فاضلاب انجام می‌شود تعویض کنتور‌های خراب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا طی سه ماه نخست امسال، ۲۶۳۱ دستگاه کنتور خراب در شهرستان کرمان تعویض شد که این میزان تعویض کنتور در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، ۸۶ درصد رشد داشته است.

زین الدینی یادآور شد:به صفر رساندن کنتور‌های خراب از اولویت‌های اصلی این امور می‌باشد، اما چون در هر دوره از قرائت کنتور‌ها بر تعداد کنتور‌های خراب افزوده می‌شود بنابراین تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی است.

انتهای پیام/س

۲ هزار و ۶۳۱ دستگاه کنتور خراب در شهرستان کرمان تعویض شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان

سعید ایرانمش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این نشست که با حضور توسلی مدیر کل دفتر حقوقی و معاضدت قضایی و اسفندیاری مشاور معاونت حقوقی و امور مجلس انجام شد با اشاره به این موضوع که همه ادارات و سازمان‌ها باید در زمینه حقوق ایثارگران پاسخگو باشند، گفت: ایثارگران باید از حقوق خود مطلع باشند و بدانند، طبق قانون محق دریافت خدمات خاص هستند و برخورداری از این حقوق، به عنوان یک حق مسلم و مطالبه است.

وی بیان کرد: جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار جایگاه بالا و ویژه‌ای است؛ چرا که شهدا و ایثارگران دین بزرگی به گردن ما دارند.

وی تصریح کرد: این همایش در راستای آشنایی جامعه ایثارگری با حقوق شهروندی خود است که این آشنایی موجب می‌شود جامعه ایثارگری از حق قانونی خود مطلع شوند.

در ادامه جلسه حمید توسلی مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به سوالات حضار پاسخ داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • آرامش بازار ارز بعد از عملیات مقتدرانه «وعده صادق»
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • پدر موشکی ایران با کسی شوخی نداشت