Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد قرارداد آنتونی استوکس با باشگاه ترکیه‌ای غیر قانونی است. مصطفی کاراندیش درباره قرارداد آنتونی استوکس با باشگاه آدانا دمیراِسپور ترکیه اظهار داشت: این بازیکن از باشگاه تراکتورسازی رضایت نامه نگرفته و ما هم به فدراسیون ترکیه و باشگاه آدانا دمیراسپور نامه زده‌ایم که این اقدام آنها خلاف قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوکس با تراکتورسازی قرارداد دارد و اگر هم تمایلی به حفظ این بازیکن نداشته باشیم،‌ باید باشگاه ترکیه‌ای از ما رضایت‌نامه بگیرد. وی در پاسخ به این پرسش که در این صورت استوکس برای دریافت ITC خود دچار مشکل خواهد شد،‌ گفت: صددرصد همینطور است، مگر اینکه استوکس بخواهد درخواست فسخ یک‌طرفه بدهد که در این صورت هم پروسه خاصی را باید طی کند. «با این حال قطعاً قرارداد استوکس با باشگاه ترکیه‌ای غیر قانونی است؟» معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش عنوان کرد: صددرصد قرارداد او غیر قانونی است.

- هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال زیاد به تیم فولاد خوزستان خواهد پیوست. سروش رفیعی که از سوی گابریل کالدرون کنار گذاشته شد، پس از بازگشت به تهران، با درخواست فولادی‌ها مواجه شد و این تیم خواهان به خدمت گرفتن هافبک سابق پرسپولیس شده است. گفته می‌شود رفیعی هم بی‌میل نیست که به تیم سابق خود برگردد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هافبک سابق پرسپولیس در فصل آینده پیراهن فولاد خوزستان را بر تن خواهد کرد.

- هافبک عراقی پرسپولیس خبر داد که با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش به توافق رسید. بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در مصاحبه با شبکه «الکاس» قطر درباره آینده اش با پرسپولیس گفت: با پرسپولیس برای یک فصل دیگر به توافق رسیدم و بزودی قراردادم را امضا می کنم. هیئتی از پرسپولیس به همراه مدیر برنامه هایم اکنون در دوحه هستند تا قرارداد امضا شود من نیز از دو هفته قبل برای درمان مصدومیت در کلینیک اسپایر دوحه به سر می برم. وی افزود: مرحله آخر درمان کتفم را آغاز کردم و به نظرم حضورم در تیم ملی عراق برای رقابت های غرب آسیا خیلی دور از انتظار است چون من برای این مسابقات به آمادگی کامل نمی رسم.

- مهاجم اسبق سرخابی فصل آینده در نساجی مازندران توپ خواهد زد. به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، محمد قاضی مهاجم فصل گذشته پیکان به نساجی پیوست. وی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد با عقد قراردادی یکساله فصل آینده برای نساجی توپ خواهد زد. رضا مهاجری هدایت نساجی مازندران را در فصل پیش‌رو بر عهده دارد.

- عارف غلامی بازیکن جوان فولاد، جدیدترین نام در لیست خرید سران پرسپولیس است. عارف غلامی مدافع چند پسته تیم فوتبال امید ایران و تیم فولاد خوزستان، مد نظر کالدرون و سران باشگاه پرسپولیس قرار دارد. این بازیکن که توانایی بازی در پست های دفاع وسط، دفاع راست، دفاع چپ و هافبک دفاعی را دارد، در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ هجدهم از ذوب‌آهن با قراردادی 1/5 ساله به فولاد پیوست، اما پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه با آن‌ها به توافق نرسید و از این تیم جدا شد.

- باشگاه استقلال اعلام کرد که فیفا با پرداخت پول مهاجم سابق این باشگاه از محل درآمدهای آن موافقت کرده است. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باتوجه به پیگیری‌هاى متعدد باشگاه استقلال و اعزام نماینده باشگاه به سوییس (مقر فیفا) فدراسیون جهانی فوتبال «طی چند روز گذشته» موافقت اولیه خود را جهت پرداخت طلب پروپئیچ از حساب درآمد باشگاه استقلال در فیفا اعلام کرده است. همچنین باشگاه استقلال به طور موازی مبلغ مذکور رادر اختیار سفارت ایران در کرواسی قرار داده که در صورت نیاز به طور مستقیم و نقدی این مبلغ به پروپئیچ پرداخت خواهد شد. باتوجه به حضور علی خطیر، معاون ورزشى باشگاه در زوریخ، باشگاه استقلال درانتظار اعلام رسمی فیفا در جهت تایید این موضوع است که طبق مکاتبات و رایزنیهاى بعمل آمده بزودى این مهم انجام خواهد شد. همچنین در پایان باشگاه استقلال از کلیه هواداران استقلال و اصحاب رسانه درخواست کرد که باتوجه به حساسیت پرونده، صرفا اخبار منتشر شده در سایت رسمی باشگاه استقلال را مورد استناد قرار دهند. بیانیه ای سایت باشگاه استقلال در شرایطی منتشر شده است که بعضی از سایت های خبری امروز مدعی شدند پول پروپئیچ در زمان مقرر پرداخت نشده است و این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم خواهد شد.

- قرارداد میلاد محمدی با احمد گروژنی به اتمام رسیده و مدافع چپ تیم ملی کشورمان به دنبال پیدا کردن تیمی جدید است. به گزارش سایت HLN، چند تیم بلژیکی خواهان خرید محمدی هستند ولی به نظر می رسد او در نهایت راهی باشگاه خنت شود. مذاکرات مدیر برنامه های مدافع ایرانی با باشگاه بلژیکی بسیار خوب پیش رفته و در حال نهایی شدن است. محمدی 25 ساله بیش از سه فصل در عضویت احمد گروژنی روسیه بود. به احتمال فراوان او فوتبال خود را در کشور بلژیک ادامه خواهد داد.

- رشید مظاهری و ایمان سلیمی دو ملی پوش تراکتور در اردوی تیم ملی بزرگسالان و همچنین رضا شکاری، محمد مسلمی پور و محمدرضا آزادی 3 ملی پوش تیم ملی بعد از پایان اردوی این تیم ها شب گذشته به ترکیه سفر کردند تا در اردوی تیم باشگاهی شان شرکت کنند. این بازیکنان سه شنبه شب وارد کمپ پولات ریزورت شده و در محل اردوی تیم تراکتور حاضر و خود را به مصطفی دنیزلی معرفی کردند. با حضور این 5 بازیکن ملی پوش اردوی تراکتور با نفرات بیشتر برگزار می شود و دنیزلی با تیم تکمیل شده می تواند کارش را جلو ببرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بشار پرسپولیس باشگاه استقلال پروپیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده