Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند هفته پیش کوجیما درباره سبکی که بازی جدید خود یعنی  Death Stranding را بر اساس آن ساخته است، حرف زد. در گفت‌وگوی کوجیما اعلام شد این بازی بر اساس سبک رشته‌ای ساخته شده است که در آن هر قسمت از بازی داستانی خاص و جدا از بقیه قسمت‌های بازی را روایت می‌کند اما تمام این داستان‌ها در انتهای بازی به یکدیگر متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت با توضیحات این سازنده، باز هم سبکی که او از آن یاد کرده است بسیار مبهم است و باید تا زمان عرضه این بازی صبر کرد.

کوجیما تقریبا هر چند روز یک بار تصاویری مبهم از بازی خود را در صفحه توییترش قرار می‌دهد تا از این طریق طرفداران این بازی را تشنه‌تر کند. اما به تازگی Troy Baker، یکی از بازیگران حاضر در این عنوان در صفحه اینستاگرام خود به پرسش یکی از کاربران که پرسیده بود عنوان Death Stranding شبیه به یک فیلم است یا بازی؟ اعلام کرد: عنوان Death Stranding یک بازی تماما جدید است...

با پخش شدن پاسخ این بازیگر در فضای مجازی، کوجیما نیز تصاویر جدید را از بازی Death Stranding، در صفحه توییتر خود منتشر کرد که باز هم این تصاویر دارای ابهام بوندن و از افکت سیاه وسفید در آن‌ها استفاده شده بود. اولین تصویری که کوجیما منتشر کرد، سم را با لباس‌های جدیدش نشان می‌داد که در دشتی نشسته‌ است و از فیلم‌ها موجود در بازی گرفته شده است. کوجیما برای این عکس عنوان زندگی cicada ادامه دارد را انتخاب کرده است که احتمالا سم را که پس از انجام یکی از ماموریت‌های بازی، جان سلام به در برده است نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تمرکز سونی روی عناوین انحصاری بیشتر

تصویر دوم هم سم را نشان می‌دهد که وسیله بزرگی را روی کوله پشتی خود قرار داده است و روی زمین نشسته است، این تصویر هم جزو مبهم‌ترین تصاویری است که کوجیما منتشر می‌کند.

با وجود اینکه این عنوان در مراسم E3 به طور رسمی معرفی شد، اما هنوز هم اطلاعات بسیار کمی از آن دردسترس است و می‌توان گفت مبهم‌ترین عنوانی است که تا کنون ساخته شده است و بهتر است تا زمان عرضه رسمی آن در تاریخ ۸ نوامبر سال جاری برای کنسول PS4 صبر کرد.

انتهای پیام/

تصاویر جدید بازی Death Stranding

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح حمله به اسرائیل کاملاً هوشمندانه و در سطح توقع مردم بود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ماشاالله شمس‌الواعظین روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عملیات تلافی جویانه شب گذشته ایران به اسرائیل، تدوین نقشه این عملیات و انجام آن را کاملاً هوشمندانه توصیف کرد و گفت: آنطور که دیدیم، ابتدا پهپادها به حرکت در آمدند و سپس موشک‌های کروز و بالستیک شلیک شدند که این حرکت سبب به هم ریخته شدن سامانه‌های پدافندی اسرائیل شد و موجب شد تا موشک‌ها به اهداف برخورد کرده و آنها را نابود کنند.

وی تصریح کرد: ایران با انجام این عملیات وارد منطقه خاکستری رنگ بازدارندگی شده و حالا اگر اسرائیل این توان بازدارندگی ایران را نپذیرد، در نتیجه دست به حمله خواهد زد تا یک بازدارندگی با پروتکل جدیدی را ایجاد کند و به ایران اجازه ندهد تا از طریق بازدارندگی خود در منطقه فعال شود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اینکه هنوز آسمان ایران بر روی هواپیماهای مسافربری بسته نگه داشته شده، یک حرکت هوشمندانه‌ است و این روند استمرار پیدا می‌کند تا واکنش اسرائیل مشخص شود.

هراس تل‌آویو از ساعت صفر جنگ | آنچه که تاکنون از آغاز حملات ایران به اسرائیل می‌دانیم | از انتقال نتانیاهو به مکان امن تا ترس و دلهره در اسرائیل

شمس‌الواعظین افزود: شورای جنگ رژیم صهیونیستی در حال برگزاری است تا تصمیم بگیرد که آیا واکنش نشان بدهد یا نه. از طرف دیگر آمریکا به اسرائیل گوشزد کرده که موضوع تلافی خاتمه پیدا کرده است و آنها نباید دست به هیچ اقدامی بزنند و اگر واکنشی نشان دهد، آمریکا این رژیم را همراهی نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که مطالبه عمومی در پاسخ به اسرائیل چه اندازه مؤثر بوده است، تصریح کرد: این توقع از سوی مسئولان کشور در بدنه اجتماعی ایجاد شد و این طور بود که دیگر به این شکل نمی‌شود ادامه داد که اسرائیل هرموقع بخواهد دست به اقدام یا ترور بزند. پس این توقع از سوی مسئولان ایجاد شد و درستی و نادرستی آن مورد بحث نیست، اما سؤال مهم این است که عمل ایران در خور سطح توقع افکار عمومی بود یا خیر؟ به نظر بنده بله در سطح توقع مردم بود.

برآورد هزینه‌ای که موشک‌ها و پهپادهای ایران روی دست ارتش اسرائیل گذاشتند

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عنصر بازدارندگی زمانی اندازه‌گیری می‌شود که حوزه استحفاظی حریف در معرض تهدید حیاتی قرار بگیرد، ادامه داد: شب گذشته این اتفاق رقم خورد و حوزه استحفاظی اسرائیل مورد هدف واقع شد؛ این درحالی بود که سه نیروی بین‌المللی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه و یک نیروی منطقه‌ای مانند اردن در کنار اسرائیل بودند و به این رژیم کمک کردند، اما خیلی از این موشک‌ها به هدف برخورد کردند.

شمس الوعظین با اشاره به برخی جوسازی‌های رسانه‌ای، تأکید کرد: متأسفانه در داخل برخی‌ها مدافع شیطان شدند و بیان می‌کنند که هیچ اتفاقی نیفتاده است و اصلاً موشک‌ها برخورد نکرده‌اند؛ آنها ۹۹ درصد روایت اسرائیلی ها را مطرح و بازتولید می‌کنند که این امر بسیار خطرناک است.

این روزنامه نگار باسابقه کشورمان بیان کرد: اگر از بنده سؤال شود که اسرائیل حمله خواهد کرد یا نه؟ می‌گویم نشانه‌های کمی وجود دارد که اسرائیل اکنون بخواهد به خاک ایران حمله کند؛ زیرا از واکنش بعدی ایران بسیار نگران است. الان یک هفته است که زندگی در سرزمین‌های اشغالی مختل شده و آسیب‌های زیادی نیز به پدافند هوایی این رژیم از جمله گنبد آهنین وارد شده و نکته سوم این که آنها نمی‌خواهد همزمان با جنگ غزه جنگ دیگری را آغاز کنند.

کد خبر 844443 برچسب‌ها اردن انگلیس اسرائیل رژيم صهيونيستى فرانسه ایران

دیگر خبرها

  • اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی 
  • :اشتراک نیترو دیسکورد تجربه جدیدی از گفتگو و هم‌بازی با دوستان
  • جزئیات تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو فاش شد
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • طرح حمله به اسرائیل کاملاً هوشمندانه و در سطح توقع مردم بود
  • سرلشکر سلامی : در رابطه با رژیم صهیونیستی تصمیم جدیدی گرفته ایم | عملیات بیشتر از انتظار ما موفق بود
  • سرلشکر سلامی : در رابطه بارژیم صهیونیستی تصمیم جدیدی گرفته ایم | عملیات بیشتر از انتظار ما موفق بود
  • وظیفه طراحی و مهندسی در استقلال بر عهده کدام بازیکن است؟