Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:57:37 GMT

شوش آلوده‌ترین مکان اعلام شد‌

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۷۳۸

شوش آلوده‌ترین مکان اعلام شد‌

به گزارش خبرگزاری برنا؛ از عصر روز گذشته گرد و خاک آسمان خوزستان را احاطه کرده است.

براساس اطلاعیه اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان گردوغبار در ساعت 22:00 روز گذشته در شهرهای آبادان: 110، امیدیه: 156، اندیمشک: 85، اهواز: 105، بندرامام‌: 154، بهبهان‌: 408، حمیدیه: 115،خرمشهر: 84 و دزفول:171 میکروگرم بر مترمکعب اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه شاخص آلودگی در شهرهای رامشیر: 134، رامهرمز: 303، شادگان: 133، شوش: 450، شوشتر: 349، گتوند: 295، ماهشهر: 134 و هندیجان: 272 میکروگرم برمتر مکعب اعلام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست شاخص گرد و خاک برنا شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بیش از ۷۰۰۰ مکان عمومی در مه‌ولات طی یک سال گذشته

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه‌ولات از بازرسی بیش از ۷۰۰۰ مراکز تهیه، توزیع مواد و غذایی و اماکن عمومی طی یک سال گذشته خبر داد.

جواد جوانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی این بازرسی‌ها ۲ مرکز غیربهداشتی پلمب و ۱۲۳ مورد واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: طی این مدت ۲۰۷۴ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته یا فاقد مشخصات از واحدهای صنفی جمع‌آوری و ۱۱۲ مورد شکایات مردمی با سامانه ۱۹۰ پیگیری شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه‌ولات همچنین اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۵۳۹ مورد نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایی آب شرب، ۱۴ هزار و ۲۹۱ مورد کلر سنجی آب شرب و ۱۳۷ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی و نان توسط کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان انجام شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی یک‌ساله گذشته ۷۷۰۲ مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع مواد و غذایی و اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان مه‌ولات صورت گرفت.

جوانی با تأکید بر اینکه کارشناسان بهداشت محیط شهرستان با نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای صنفی، خدمتی ارزنده به حفظ سلامت و بهداشت عمومی شدند، بر اولویت‌دهی به بهداشت محیط برای داشتن جامعه‌ای سالم تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه سالم و عاری از بیماری در گرو رعایت دقیق اصول و دستورات بهداشتی است و همه باید برای حفظ سلامت خودمان، خانواده و جامعه تلاش کنیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه‌ولات افزود: از اقشار مختلف مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه بهداشتی، مراتب را با ذکر آدرس دقیق به شماره تلفن گویای ۱۹۰ اطلاع دهند.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، ۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال‌های گذشته اسکان اضطراری یک میلیون نفر در بقاع متبرکه را تجربه کردیم
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • بازرسی بیش از ۷۰۰۰ مکان عمومی در مه‌ولات طی یک سال گذشته
  • وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق