Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دنیزلی به دنبال جذب مهاجمان آفریقایی.

طرفداری- غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از روز دوشنبه برای بررسی شرایط اردو و تمرینات تیم تراکتورسازی راهی شهر ارزروم ترکیه، محل برگزاری اردوی سرخپوشان تبریزی شده و قرار است در مدت زمان حضور خود در این شهر، تکلیف مهاجمان خارجی این تیم را هم مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی دنیزلی نیز تأکید دارد هر چه زودتر نفرات تیمش در اردوی ترکیه کامل شوند تا بتواند برنامه‌های تاکتیکی خود را به طور کامل در این اردو پیاده کند. از همین رو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و دنیزلی روز گذشته به بررسی نهایی فیلم‌ بازیکنان خارجی مدنظرشان پرداختند و قرار است این بازیکنان که گفته می‌شود آفریقایی هستند و در پست مهاجم بازی می‌کنند،‌ طی امروز یا فردا برای حضور در تمرینات راهی کشور ترکیه شوند.

به گزارش تسنیم، طبق صحبت‌های انجام شده بین مدیران باشگاه تراکتورسازی و مصطفی دنیزلی، قرار است مهاجمان جدید تراکتورسازی پس از حضور در تمرینات و در صورت تأیید کادرفنی قراردادشان را با باشگاه تبریزی امضا کنند.

اردوی دو هفته‌ای تیم تراکتورسازی از تاریخ 20 تیر ماه در شهر ارزروم ترکیه آغاز شده است و ملی‌پوشان این تیم نیز روز گذشته (سه‌شنبه) پس از پایان اردوی چند روزه تیم ملی،‌ به اردوی تراکتورسازان اضافه شدند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد: قرارداد اجاره شناور‌ها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

اله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت‌های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

او افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

عفیفی پور گفت: خوشبختانه فعالیت شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت‌های بین المللی است.

در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای