Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@06:47:18 GMT

تاثیر ادعای دروغ پمپئو بر قیمت نفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۹۶۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سه‌شنبه شب، پس از اینکه وزیر خارجه آمریکا، مایک پمپئو به دروغ مدعی شد ایران آماده است تا بر سر برنامه موشکی خود مذاکره کند، قیمت نفت بیش از ۳ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح ۱ هفته‌ای خود رسید.

 

دونالد ترامپ هم مدعی شد پیشرفت بزرگی در رابطه با ایران به دست آمده است و او به دنبال تغییر رژیم این کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات اشاره به این دارد که تنش‌های خاورمیانه احتمالاً می‌تواند کاهش یابد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، که در جلسه معاملاتی دیروز تا ۶۷.۰۹ دلار هم بالا رفته بود، پی از این اظهارات ۲.۵۶ دلار یا ۳.۷ درصد، نسبت به قیمت بسته شده دوشنبه، سقوط کرد و به ۶۳.۸۶ دلار رسید.

قیمت‌های نفت در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه، تا ساعت ۷:۲۰ به وقت تهران، با تغییری جزئی تثبیت شده‌اند.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، که در معاملات دیروز به ۶۰.۰۶ دلار رسیده بود، ۲.۴۶ دلار یا ۴.۲ درصد، نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه، سقوط کرد و به ۵۷.۰۹ دلار رسید.

به علاوه، تولیدکنندگان آمریکایی نفت در خلیج مکزیک، از روز دوشنبه شروع به راه‌اندازی حدود ۷۴ درصد تأسیسات تولید نفت این منطقه، که به علت طوفان تخلیه شده بود، کرده‌اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

وی افزود: کسانی که از توقف اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند. اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ‌های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا سقوط کرد
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • قیمت طلای جهانی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | سقوط ادامه‌دار سکه و طلا
  • خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • دلار تلگرامی بر قیمت کالاهای وارداتی تاثیر ندارد