Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@00:58:12 GMT

پایش فشارخون بیش از ۹۸ هزار نفر در فلاورجان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۰۵۴

پایش فشارخون بیش از ۹۸ هزار نفر در فلاورجان

رییس شبکه بهداشت و درمان فلاورجان گفت: ۹۸ هزار و ۵۵۰ نفر از مردم این شهرستان در طرح ملی پایش فشارخون شرکت کردند.

محمدعلی بهرامی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح ملی پایش فشارخون در این شهرستان، اظهار کرد: جمعیت بالای ۳۰ سال فلاورجان برای شرکت در این طرح ۷۲ هزار نفر بودند، اما مشارکت گسترده شهروندان سبب شد شمار شرکت‌کنندگان در این طرح به ۹۸ هزار و ۵۵۰ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطلاعات ۷۵ هزار و ۲۸۶ نفر از شهروندان فلاورجانی شرکت‌کننده در طرح ملی پایش فشارخون در سامانه "سیب" ثبت شد، عنوان کرد: این شهرستان از این نظر رتبه نخست استان اصفهان را به دست آورد.

رییس شبکه بهداشت و درمان فلاورجان با بیان اینکه ۹۳ درصد از روستاییان این شهرستان در این شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در مدت اجرای طرح دوره‌های با آموزشی با موضوعاتی مانند آشنایی با بیماری فشارخون بالا، اصلاح الگوی تغذیه و آشنایی با سبک زندگی سالم برگزار شد.

بهرامی‌کیا از وقوع ۸۹۲ حادثه رانندگی در این شهرستان در سه ماه نخست امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۵۳ حادثه درون‌شهری و ۳۳۹ حادثه برون‌شهری بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان خردادماه ۳۸۳ نفر از راکبان موتورسیکلت دچار حادثه شده‌اند، یادآور شد: در این مدت دو حادثه ویژه در شهرستان اتفاق افتاده است و ۱۱ نفر از سرنشینان وسایل نقلیه در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان فلاورجان با اشاره به فعالیت پنج پایگاه اورژانس ۱۱۵ در این شهرستان، اظهار کرد: میانگین مدت زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل وقوع حوادث ۹ دقیقه و هشت دهم ثانیه است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسیج ملی کنترل فشار خون فلاورجان ماموریت اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از توابع اصفهان، اطلاعاتی در باره فوت یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند در درون کانتینر یک دستگاه تریلی متوقف شده در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که بر اساس آن، یک چوپان و بیش از یکصد گوسفند همراه او، در بخش بارِ یک دستگاه تریلی جان باخته‌اند؛ طبق اطلاعات مندرج در فیلم، خودروی مزبور در محدوده شهرستان تیران و کرون متوقف شده بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره این حادثه اظهار کرد: حدود ۱۴۰ راس گوسفند با یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی شهر اصفهان در حال انتقال بودند که این اتفاق افتاده است.

ذبیح‌الله ابراهیمی با بیان اینکه چوپان نیز همراه گوسفندان در داخل کانتینر تریلی مستقر بوده است، افزود: هنگامی که این خودرو در دوشنبه ششم فروردین جاری در محدوده روستای «کُرد سُفلی» در ورودی بخش کَروَن این شهرستان بوده است، گشت مبارزه با قاچاق به آن مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد تا درِ کانتینر را باز کند.

وی ادامه داد: ماموران گشت مبارزه با قاچاق هنگام باز شدن درِ کانتینر مشاهده کردند که بیشترِ گوسفندان موجود تلف شده‌اند و چوپان همراه آنها نیز جان باخته است.

ابراهیمی با اشاره به تلف شدن ۱۲۰ راس گوسفند در کانتینر تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که این حادثه بدلیل کمبود اکسیژن و گازگرفتگی رُخ داده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در باره این حادثه در حال انجام و پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شده است، گفت: چوپان، مردی حدود ۳۰ ساله و اهل استان لرستان بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اشاره به دفن بهداشتی دام‌های تلف شده، بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در انتقال احشام بوسیله خودروهای سنگین تاکید کرد.

شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری مرکز استان و در مسیر شهرستان‌های غرب اصفهان و استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و خوزستان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تاریخی‌ترین بنای فلاورجان
  • پایش وضعیت منابع و کیفیت آب شرب شهرستان اشنویه
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم
  • گاز مونوکسیدکربن ۸ نفر را در شهرستان سامان مسموم‌کرد
  • کیفیت هوای شهرستان نهبندان در وضعیت ناسالم قرار گرفت
  • یک فوتی در حادثه رانندگی در شهرستان طبس