Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@13:57:17 GMT

برپایی کارگاه صوت و لحن ‌قرآن‌ در بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۰۶۲

برپایی کارگاه صوت و لحن ‌قرآن‌ در بجنورد

حجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: 30 تیرماه سال جاری کارگاه صوت و لحن ‌قرآن‌ در شبستان امامزاده سید‌عباس‌(ع) بجنورد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مقرر است این کارگاه با حضور استاد بین‌المللی احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن در آستان این امامزاده برپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی‌نیا با بیان اینکه این کارگاه آموزشی ویژه نفرات برتر مسابقات قرآن در استان است، یادآور شد: تاکنون بیش از 50 قاری و فعال قرآنی برای شرکت در این دوره آموزشی نام‌نویسی کرده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن کارگاه صوت و لحن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد

خلیل‌احمد سلامی گفت: بازرسان کار سیستان و بلوچستان در راستای انجام وظایف و رسالت تخصصی این مجموعه و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مقررات ایمنی و بهداشت کار، سال گذشته ۱۱ هزار و ۲۸۴ مورد بازرسی را بصورت دوره‌ای یا ادواری از کارگاه‌های سطح استان انجام دادند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی، سه هزار و ۴۵۸ مورد بازرسی از کارگاه‌های پر خطر سیستان و بلوچستان انجام شد که در این بخش به نسبت آمار سال ۱۴۰۱، رشد ۳۳ درصدی را شاهد هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: برآیند این بازرسی‌ها و دیگر اقدامات اداره بازرسی کار اداره کل، منجر به صدور ۱۰ هزار و ۳۹۳ ابلاغیه رفع نقص برای کارفرمایان یا پیمانکاران شده است.

وی تأکید کرد: مقوله پیشگیری از حوادث کار و پیروی از آیین‌نامه‌های قانونی از جمله اهداف بازرسان کار به شمار می‌رود که نه تنها در کاهش هزینه‌های اضافی ناشی از حوادث موثر است، بلکه به دلیل منافع بلندمدت اجتماعی و اقتصادی نظیر حفظ نیروی کار و افزایش کیفیت تولید، موجب ایجاد انگیزه در کارفرمایان می‌شود.

سلامی بیان کرد: مطابق مواد ۸۵ و ۹۵ قانون کار، تأمین شرایط ایمن محیط کار، تأمین تجهیزات ایمن، ماشین‌آلات ایمن، آموزش ایمنی به کارگران، وسایل حفاظت فردی، آموزش فنی و نظارت بر عهده کارفرمایان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • بیش از ۱۱ هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • مهلت شرکت در آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» ۳۱ فروردین است
  • خبر‌هایی از برپایی محفل انس با قرآن و تجلیل از قرآن آموزان در شهمیرزاد
  • حرم سید علاالدین حسین و دارالسلام با اعتبار نفتی ساماندهی می‌شوند