Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدمحمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 26 تیرماه از آغاز طرح تابستانه کتاب از 26 تیر تا ۳ مردادماه سال‌ جاری در کتابفروشی‌های استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ٢٦ کتابفروشی عضو این طرح در استان هستند، گفت: کتابفروشی‌‌های آفتاب، اختر،‌ ارک، اوستا، شایسته، فروزش، بانک کتاب، تحریر و کتاب زعفرانیه، حامد، خانه کتاب، دهخدا، ریرا، سایه، شعاع شمس، ‌شهر کتاب تبریز، طنین دانش، علامه، نشر گنجینه‌دانش، هاشمی سودمند، والفجر، کتاب شهر مراغه، کتاب فیروزه، کتاب شهر، کتابخانه تخصصی آئین، کتابسرای دریا و ‌کتابسرای مولا عضو طرح تابستانه کتاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور با بیان اینکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار ١٢٠ هزار تومان است، افزود: در این طرح کتاب‌های تألیفی با کمک هزینه (تخفیف) ٢٥ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه ١٥ در‌صد عرضه خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به اینکه تخفیف‌های فصلی کتاب از دو سال پیش آغاز شده است،‌ تصریح کرد:‌ در این طرح، کتابفروشان در هر فصل با دریافت کد ملی به خریداران خود تخفیف می‌دهند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ مابه التفاوت را می‌پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن فرهنگی ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی طرح تابستانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد