Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق فدراسیون والیبال با بیان اینکه تعلل در برگزاری مجمع انتخابی ضعف وزارت ورزش است گفت: اداره این فدراسیون بدون رئیس لطمات جبران ناپذیری برای این رشته خواهد داشت. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، محمدرضا یزدانی‌خرم در گفت‌وگو با مهر، درباره نتایج تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها گفت: مسابقات لیگ جهانی، جنبه خیلی رسمی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های لیگ جهانی، کشورهای مختلف با توجه به فرهنگ و امکانات در اختیار داشته، در این مسابقات شرکت می‌کنند. برخی از آنها با تیم اصلی، برخی با تیم نیمه‌جوان، برخی با امکانات خوب و برخی نیز با امکانات ضعیف در این مسابقات شرکت می‌کنند. از طرف دیگر، رفت و آمدها برای مسابقات لیگ جهانی، بسیار سخت است.

* ایگور در ریزه کاری ها دقت می کرد شانس سکو داشتیم
او در ادامه تأکید کرد: همین رفت‌وآمدها از نظر بدنی به بسیاری از بازیکنان لطمه وارد می‌کند. کشورهای اروپایی عادت دارند، چرا که مرتب با هواپیما به کشورهای زیادی سفر می‌کنند اما بازیکنان ایران کمتر در حال سفر کردن هستند. ملی‌پوشان تا جایی که توانستند زحمت کشیدند و در پایان نیز عنوان پنجمی را به دست آوردند. شاید اگر سرمربی تیم ملی در ریزه‌کاری‌ها دقت می‌کرد، امکان روی سکو رفتن بیشتر بود اما به هر حال ورزش همین است و بالا و پایین دارد.

* از ملی پوشان تشکر می‌کنیم
یزدانی‌خرم افزود: با توجه به مسافت‌های طولانی که بازیکنان طی کردند و تلاش بسیاری انجام داده‌اند؛ از آنها تشکر می‌کنیم که توانستند عنوان پنجمی را به دست آورند. هیچ ورزشی در ایران نیست که مانند والیبال ایران بتواند به بیشتر کشورهای دنیا، سفر و با تیم‌های مختلف، بازی و آنها را شکست دهد اما والیبالیست‌ها این کار را انجام می‌دهند و این یک کار ویژه است. از همه آنها تشکر می‌کنیم.

 

* مردم توقع برد داشتند
وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به حضور رقبا با تیم‌های جوان خود، تیم ملی ایران فرصت زیادی به بازیکنان جوان نداد، نظر شما چیست؟ گفت: با توجه به مسابقاتی که به میزبانی ارومیه و اردبیل برگزار شد، باید بگویم مردم همگی از تیم ملی توقع پیروزی داشتند. هنوز این فرهنگ در بین مردم جا نیفتاده است که برد و باخت اهمیتی ندارد و ملی‌پوشان باید بازی خوبی ارائه دهند. مسئله مهم برای مردم کسب پیروزی بود به همین دلیل تیم ملی با تمام قوا به مصاف رقبا رفت تا پیروز شود. درست است که ایراداتی به تصمیمات سرمربی مانند بحث کوچینگ و تعویض‌ها وارد است، اما کولاکوویچ نیز زحمت زیادی برای تیم کشیده است. شاید اگر به سرمربی تیم ملی گفته می‌شد که نگران برد و باخت نباشد و این اختیار به او داده می‌شد که انجام بازی‌های خوب مهم است، دست او بیشتر برای استفاده از بازیکنان جوان باز بود.

* بازیکن جوان خطا کند مورد غضب قرار می‌گیرد
رئیس پیشین فدراسیون والیبال تصریح کرد: متأسفانه تیم ما پاسور دوم هم نداشت و بازیکنان هم‌تراز با مُهره‌های اصلی در تیم نداریم و این یکی دیگر از مشکلات سرمربی تیم ملی است. شاید اگر یک بازیکن جوان در پنج حرکت خود، خطایی مرتکب شود، مورد غضب قرار گیرد. تمام این مسائل وجود دارد و باید به آن توجه کرد.

* مشکلی برای کسب سهمیه المپیک نداریم
یزدانی‌خرم در پاسخ به این سؤال که با توجه به نزدیکی مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک، آیا تیم شانس کسب سهمیه در این مرحله را دارد یا خیر؟ گفت: زمان برای ریکاوری بازیکنان تا آن مسابقات وجود دارد، آنها کارشان را انجام خواهند داد و نباید مشکلی داشته باشند.

* وزارت ورزش در کشتی و والیبال ضعیف عمل کرد
رئیس اسبق فدراسیون والیبال درباره تعلل وزارت ورزش و جوانان برای آغاز ثبت‌نام کاندیداها اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان هم در کشتی و هم در والیبال، عملکرد بسیار ضعیفی داشت. درست نیست که فدراسیونی مانند والیبال که چنین مسابقات مهمی در پیش دارد، بدون رئیس باشد؛ این ضربه روحی بزرگی به والیبال می‌زند که قابل جبران نیست. وزارت ورزش باید هر چه سریع‌تر تکلیف مجمع انتخاباتی را مشخص کند. افرادی که توانایی هدایت فدراسیون را دارند، باید معرفی شوند. اگر بخواهیم ورود به انتخابات را آزاد بگذاریم، کار درستی نیست. فردی باید برای انتخابات شرکت کند که از نظر مالی و فکری، بتواند کمک زیادی به والیبال کند. وزارت ورزش هر چه سریع‌تر باید تکلیف را مشخص کند؛ این یکی از نقاط ضعف این وزارتخانه است که باید هر چه سریع‌تر جبران شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا در حال حاضر گزینه مناسبی برای ریاست فدراسیون والیبال وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خیلی کم است. همان بانک‌هایی که اسپانسرهای خوبی برای تیم بودند، در حال حاضر نیز می‌توانند کمک خوبی کنند. انشاءالله که در آینده نیز بتوانند چنین حمایتی را داشته باشند.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، منصور برزگر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس بیان کرد: من در تمرینات کشتی نیستم اما بر اساس آنچه که از طریق تلویزیون مشاهده می‌کنم باید مقداری روی نفس‌ها و استقامتشان کار کنند. امیدواریم که در المپیک انتظارات مردم را برآورده کنند چون ملت ایران از کشتی توقع مدال دارند. اینکه بگویند پایم درد می‌کند، دستم درد می‌کند، آماده نیستم، مردم کاری ندارند و آنها مدال می‌خواهند.

برزگر در مورد حذف تیلور از حضور در المپیک پاریس گفت: به هر حال تیلور سن به هر حال سن تیلور بالا رفته بود این فردی هم که توانسته او را شکست داده ما هیچ اطلاعاتی از او نداریم. خوشحالیم که تیلور در آمریکا حذف شد البته نباید فکر کنیم که در این وضع خالی شده است چون فردی که اکنون به جای تیلور به المپیک می‌آید همه را شکست داده و حتی تیلور را هم شکست داده است. باید فیلم‌های کشتی این کشتی‌گیر جدید را آنالیز کنند. نمی‌دانم تصمیم کمیته فنی چگونه است و قرار است چه کسی در این وضع به المپیک برود اما اگر قرار است حسن یزدانی به المپیک برود امیدوارم که مدال طلا بگیرد و کشتی ایران صاحب دو طلا شود.

او در پاسخ به این پرسش که حذف تیلور به حسن یزدانی کمکی هم می‌کند؟ تصریح کرد: صد در صد از لحاظ روحی تاثیر زیادی دارد چون تیلور برای حسن یزدانی تبدیل به لولو شده بود. و با توجه به مسائل مطرح شده در رسانه‌ها نیز از لحاظ روحی روی او تاثیر می‌گذاشت.

برزگر در مورد اینکه به نظر می‌رسید کادر فنی ایران خیلی خوب تیلور را آنالیز نکرده بودند چون الان یک کشتی گیر آمریکایی اومد او را به راحتی شکست داد، تاکید کرد: من باید یه انتقاد کلی داشته باشم کشورهایی مانند ژاپن، روسیه و آمریکا بسیار خوب کار می‌کنند زمانی که کشتی ها برگزار می‌شود یک تیم از آنها در بالای سالن حضور دارند و فقط فیلم می‌گیرند. من هم موافقم که ما می‌توانستیم تیلور را راحت شکست دهیم به شرطی که روی آن کار می‌کردیم و آنالیز انجام می‌دادیم. الان آنالیزور ما چه کسی است و چه زمانی دیدید که کشتی به مسابقات برود و یک تیم آنالیزور نیز همراه آنها حضور داشته باشد. آیا افرادی که اثرگذار هستند همراه تیم کشتی به مسابقات می‌روند؟

کد خبر 847109 برچسب‌ها ویژه ورزشی دیوید تیلور- کشتی گیر آمریکا حسن یزدانی -کشتی

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت