Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به استان قزوین از مجتمع گردشگری لاله در الموت بازدید به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از میراث آریا، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیش از ظهر سه شنبه 25 تیر 98، با همراهی تعدادی از معاونان و مدیران سازمان متبوع خود و جمعی از مسئولان استان قزوین از این مجموعه بازدید و بر توسعه و تأمین زیرساخت های گردشگری در استان های مختلف کشور از جمله قزوین تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مونسان‌ با تاکید بر ظرفیت های فراوان این مجموعه از اتاق‌ها و زیرساخت‌های موجود دیدن کرد و گفت: «به دلیل وجود همین منابع و سرمایه‌های مادی و طبیعی بی بدیل که ما در این فضا می بینیم، با هزینه کمتری هم می شود این مجموعه را تکمیل و‌ راه اندازی کرد.»
علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  همچنین در این بازدید بر راه اندازی هر چه سریع‌تر این مجتمع برای خدمات دهی به گردشگران تاکید کرد.
قرار است مجتمع گردشگری لاله الموت برای بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شود.
این مجموعه که در یک منظره کم نظیر طبیعی (چشمه سارها، رودخانه‌ها، کوه و جنگل) احداث شده است هم اکنون در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین قرار دارد.
این مجتمع گردشگری به مساحت 189 هکتار دارای 80 واحد اقامتی با ظرفیت 400 نفر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس میراث فرهنگی گردشگری الموت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدترین موزه‌های تهران در نوروز ۱۴۰۳ کدامند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی وزارت میراث از فروش ۵۹۸ هزار و ۲۶۶ بلیت برای موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه در روز چهارم فروردین‌ماه خبر داد و اعلام کرد: این تعداد بلیت به ۱۳۴ هزار و ۹۶ بازدیدکننده اختصاص یافته است.

براساس پایش انجام شده از آمار روز‌های اول تا چهارم فروردین ماه جاری، در استان تهران، موزه‌ها و مجموعه ستادی، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد با ۵۵ هزار و ۳۹ بازدیدکننده (تعداد ۲۴۶ هزار و ۳۵۸ بازدید)، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با ۳۶هزار و ۴۶۱ بازدیدکننده (تعداد ۲۱۲ هزار و ۴۳۵ بازدید) و مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران با ۲۹ هزار و ۹۷۰ بازدیدکننده (تعداد ۱۱۸ هزار و ۱۹۵ بازدید) رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

موزه ملی ایران با ۸ هزار و ۶۵۲ بازدیدکننده (تعداد ۱۷ هزار و ۲۹۴ بازدید)، موزه آبگینه و سفالینه با۱۷۸۰ بازدیدکننده، موزه فرش با ۷۵۳ بازدیدکننده و موزه رضا عباسی با ۳۰۸ بازدیدکننده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی
  • سعدآباد و تخت‌جمشید در صدر اماکن پربازدید نوروز
  • بازدید قریب ۵ میلیون نفر مسافر نوروزی از اماکن مذهبی تاریخی و طبیعی فارس
  • بازدید بیش از ۴ میلیون مسافر از اماکن مذهبی و تاریخی فارس
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر
  • انجام ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی
  • ۲.۷ میلیون بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی در ایام عید
  • اعلام پربازدیدترین مکان‌ های تاریخی تهران
  • ۲.۷ میلیون بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی
  • پربازدیدترین موزه‌های تهران در نوروز ۱۴۰۳ کدامند