Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سردار عزیزاله ملکی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان کالا که به صورت سازمان یافته اقدام به قاچاق پارچه می کردند باخبر شده و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران روز گذشته حین کنترل لاین ترانزیتی خروجی از بندرعباس به 5 دستگاه تریلر مشکوک شده که پس از بررسی های اولیه مشخص شد کانتینرها که از محل اظهار نامه ترانزیت داخلی گمرک ترخیص شده بودند از نظر اسنادی و مطابقت آن با کالا، نیاز به بررسی دارند به همین منظور سریعا با مرجع قضائی هماهنگی و همه خودروها در ایست و بازرسی شهید میرزایی توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی تصریح کرد: در بررسی ها و نتیجه آزمایشگاه مشخص شد، پارچه های موجود می بایست در تعرفه ها گرانتر از تعرفه هایی که در اظهار نامه ثبت شده قرار می گرفته است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با بررسی اسناد و مدارک از جمله فاکتور و لیست تهیه شده از کالا مشخص شد پارچه های اظهاری شامل 153 هزار متر از نوع pvc بوده که طبق تحقیقات انجام شده 135 هزار متر پارچه در کانتینر ها موجود و حدود 18 هزار متر اختلاف نوع پارچه وجود داشته که به جای آن پارچه هایی با ارزش دلاری بالاتر وارد شده است.

سردار ملکی اذعان داشت: در مرحله بعدی در بررسی اسناد ارائه شده به گمرک مشخص شد، 52 هزار یارد اختلاف متراژ وجود دارد و علاوه بر پارچه هایی که از کشور سازنده وجود داشته پارچه هایی از سایر کشورها نیز در این محموله موجود است که در اسناد و مدارک گمرکی قید نشده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 200 میلیارد ریال برآورد شده که اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.#

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی دستور کار پلیس گمرک مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟

دنیله ده‌روسی که پس از نتایج ضعیف ژوزه مورینیو جانشین او در جالوروسی شد و دوباره در یک کسوت جدید به تیم محبوب خود بازگشت، در طول دوران کوتاه مدت حضورش روی نیمکت آ اس رم عملکرد درخشانی داشت و احتمال دارد امشب صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم تجربه کند که این نمایش منجر به ادامه همکاری طرفین شد.

باشگاه رم که از نتایج ده‌روسی رضایت داشته و همراه با این سرمربی شرایط نسبتا خوبی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به دست آورده و شانس حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد، تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی گرفت.

مدیران باشگاه رم با دنیله ده‌روسی برای ادامه همکاری پس از پایان فصل به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی جزئیات قرارداد جدیدشان را منتشر می‌کنند که این خبر در خروجی رسانه رسمی این باشگاه نیز اعلام شده است.

ده‌روسی در ۱۱ مسابقه سری آ ایتالیا هشت پیروزی، دو مساوی و تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین اینتر داشته که آمار خوبی برای او به حساب می‌آید و در حال حاضر هم تیمش با یک بازی کمتر و کسب ۵۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

تیم فوتبال رم با هدایت ده‌روسی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست فاینورد در ضربات پنالتی شد و در دور یک‌هشتم نیز پیروزی پُرگل ۴ بر صفر و شکست یک بر صفر برابر برایتون انگلیس داشت، ولی در نهایت صعود کرد.

جالوروسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز در زمین آ ث میلان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و امیدوار است امشب نیز امیدوار است با تدابیر ده‌روسی در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی داشته باشد و یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

ادامه همکاری باشگاه رم با ده‌روسی می‌تواند خبر خوشی هم برای سردار آزمون که اکنون حضور قرضی در جالوروسی دارد هم باشد؛ چراکه این سرمربی به ستاره ایرانی خود اعتقاد پیدا کرده و پس از حضورش در این تیم دو بار او را به ترکیب رسانده است

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • تامین به موقع و درست ارز توسط بانک مرکزی
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواسط اردیبهشت مشخص می‌شود
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود