Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس مازندران از تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان بستکبالیست با ۱۴ مصدوم در نوشهر خبر داد.

زکریا اشک‌پور در گفت وگو با ایسنا از تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان مسابقه بستکبال خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در روز سه شنبه ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه، به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس نوشهر، صلاح الدین کلاً، نور، رویان و هلال احمر سی سنگان به محل حادثه واقع در صلاح الدین کلاً اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: در این حادثه ١۴ نفر که همگی خانم با سن ۱۰ تا ۱۵ سال بودند مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) نور منتقل شدند.

اشکپور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش در این حادثه خوشبختانه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته

ایسنا/فارس طی شبانه‌روز گذشته ۳ حادثه رانندگی در سطح استان فارس رخ داده است، که در دو حادثه ۸ مصدوم و در یک حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشته شد.

طبق اعلام مرکز اورژانس فارس، در ساعت ۲۳:۴۲ روز جمعه، ۲۴ فروردین تصادفی میان پژوه ۴۰۵ و دنا پلاس در شهرستان فیروزآباد فارس رخ داد که در آن ۶ نفر مصدوم شدند. ۴ مصدوم آن به بیمارستان قائم فیروزآباد منتقل شده و ۲ مصدوم هم در محل درمان شدند.

همچنین حادثه دیگری در ساعت ۳:۵۳ صبح  امروز، ۲۵ فروردین در محور شیراز ـ خان زنیان و ۵ کیلومتری خان زنیان رخ داد که در آن یک پراید واژگون شد و ۸ نفر مصدوم شدند. از این تعداد ۶ نفر به بیمارستان نمازی و ۲ نفر به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

علاوه بر این‌ها طبق اعلام آتش‌نشانی شهرداری بیضا، بر اثر برخورد خودرو پژو پارس با خودرو سمند در ابتدای قطعه ۷ آزادراه شیراز ـ  اصفهان ۸ نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های شیراز منتقل شدند. این تصادف همچنین ترافیک سنگین و نیمه مسدود شدن بیش از ۳۰ دقیقه‌ای این آزادراه را به همراه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته
  • تصادف پراید و پژو ۴۰۵ در محور ماکو _ شوط با ۵ مصدوم و یک نفر فوتی