Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@10:33:37 GMT

توخل: پیش از کوپا می‌دانستم نیمار خواهان جدایی است!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۱۶۳

توخل: پیش از کوپا می‌دانستم نیمار خواهان جدایی است!

به گزارش وانانیوز، 

 توماس توخل تایید کرد که نیمار خواهان جدایی از پاری سن ژرمن در این تابستان است.

مربی آلمانی در مصاحبه ای با شبکه RMC Sports اظهار داشت: پیش از آغاز کوپا آمریکا من مطلع بودم که نیمار خواهان جدایی است ولی این صحبت و موضوعی بین باشگاه و نیمار است.

وی ادامه داد: همه چیز الان مشخص است و باید دید بین نیمار و باشگاه چه اتفاقی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل خاطر نشان کرد: ما با هم کار می کنیم و موضوع نیمار بین ما و باشگاه است.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که به دوران حضورش در پاری سن ژرمن خاتمه دهد و در حالی که کمتر کسی انتظار این تصمیم را داشت، به باشگاه الهلال عربستان پیوست تا پرونده حضورش در پاریس بسته شود. 

حالا مجله فرانس فوتبال در نسخه منتشر شده‌اش در ماه می مدعی شده است که این بازیکن در سال 2022 رفتارهای بسیار ناشایستی در پاری سن ژرمن داشت و بیشترین موضوعی که با آن درگیر بود مربوط به مصرف نوشیدنی‌های الکلی بود. 

یک منبع ناشناس از داخل این باشگاه به این مجله گفته که این بازیکن حتی پس از این که در جریان تمرینات در یک دوئل شکست خورد به اسماعیل غربی، هم تیمی جوانش، حمله کرد و سعی کرد با سر به او ضربه بزند. این موضوع باعث شد که همه شوکه شوند و صحنه‌های خوبی را رقم نزد. 

پیش از این هم گفته شده بود که او همیشه با ویتینیا رابطه بعدی داشت. یکی از منابع در این باره گفت:« او رفتاری خصمانه با ویتینیا داشت. این بازیکن پرتغالی این موضوع را مطرح نکرد چون آدم خوبی است و به دنبال دردسر نیست اما نیمار بارها او را آزار داد و به او توهین کرد.»

نیمار حتی به دنبال این بود که در بحث به وجود آمده بین لیونل مسی و اشرف حکیمی دخالت کند اما سرخیو راموس اجازه این کار را نداد. ظاهرا راموس به او گفته بود:« هر کاری کنی با من طرفی.»

در این مقاله همچنین تاکید شده است که نیمار در بسیاری از روزها با شرایط غیرعادی در تمرینات حاضر می‌شد چون شب قبلش مشغول مهمانی گرفتن و بازی کردن بود و این باعث شده بود که وجهه خوبی در این تیم نداشته باشد.»

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • عکس| تفریح لاکچری نیمار به سبک گرت بیل!
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • امیدواری اسرائیل برای حضور در کوپا آمریکا
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • وقتی نیمار در بازی گلف به جای توپ زمین را نشانه می‌گیرد! (فیلم)
  • پلی به گذشته - پاس گل زیبای تیاگو موتا به ساموئل اتوئو مقابل فیورنتینا (کوپا ایتالیا - 2010/4/13) / فیلم