Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جلیلی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آذربایجان‌غربی حدود سه هزار و ۲۰۰ روستا دارد که این طرح در ۲ هزار و ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آن اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ کارشناس متخصص در قالب هشت تیم آموزش دیده طرح را اجرا می‌کنند، ادامه داد: کارشناسان با گوشی‌های مجهز به نرم افزارهای مربوطه به تمام روستاهای هدف در سطح استان اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این طرح برای پایش ارتباطات ثابت، سیار و سیستم‌های انتقال و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن و در ادامه برای برنامه‌ریزی برای بهبود نقاط ضعف در استان اجرا می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: بررسی میدانی پوشش‌دهی ارتباطات سیار، تجهیزات نصب شده در محل روستا و موقعیت مکانی سرویس گیرنده‌های اصلی با توجه به اماکن خدمت‌رسان از اهداف تیم‌های کارشناس است.

جلیلی نژاد تاکید کرد: چهار حوزه خدمات اصلی آموزش، بهداشت و سلامت، کشاورزی و بانکی نیز از دیگر اهداف در دستور کار تیم‌های کارشناس است.

وی با اشاره به اینکه روستاییان با کارشناسان اعزامی همکاری لازم را داشته باشند، گفت: طرح پایش ارتباطی روستاها تا پایان مرداد امسال ادامه می‌یابد.

به منظور جمع آوری اطلاعات ارتباطی، وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و شناسایی و به‌روزرسانی وضعیت ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان این طرح اجرا می‌شود.

این طرح بر اساس درخواست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به طور همزمان در سطح کشور اجرا می‌شود و تیم‌های کارشناسی با تجهیز به گوشی‌های مجهز به نرم افزارهای مربوطه، به روستاهای مشمول طرح اعزام می‌شوند تا با بازدید و ارزیابی میدانی اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنند.

۹۹۱۸/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد

فرماندار عنبرآباد، گفت: راه ارتباطی ۱۷ روستای جبالبارز جنوبی و ۱۲ روستای بخش مرکزی عنبرآباد مسدود است و‌ راهداران در تلاش برای بازگشایی این محورها هستند. - اخبار استانها -

یزدان افشاری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به باران زیاد باران در چند روز گذشته در سطح این شهرستان، اظهار داشت: هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان از قبل صادر شده بود، اما حجم بسیار زیاد بارش‌ها در شهرستان عنبرآباد بی‌نظیر بود و البته مشکلاتی را هم برای مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های فراوان چند روز گذشته در این شهرستان باعث مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 17 روستا در حوزه جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد شد، ادامه داد: راه ارتباطی 12 روستا نیز در حوزه بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد مسدود شده است.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه راهداران در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند، افزود: البته بارندگی‌ها همچنان ادامه دارد، اما عملیات اجرایی بازگشایی راه‌های ارتباطی این شهرستان از امروز با سرعت در دستورکار است.

وی با تقدیر از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان عنبرآباد و پشتیبانی‌های استاندار کرمان و حضور میدانی در این شهرستان، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که توانستیم بدون آسیب جدی به بخش‌های مختلف سیلاب‌ها را مدیریت کنیم و در تلاش هستیم که بخش‌های آسیب دیده را هم هر چه سریع‌تر اصلاح و بازسازی کنیم.

امدادرسانی هلال احمر به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمانآخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند

افشاری‌پور با بیان اینکه درخواست داریم کسانی که در حواشی رودخانه‌ها حضور دارند به ویژه عشایر ما نسبت به نگهداری احشام و دور کردن آنها از بستر و مسیر رودخانه به ویژه در بخش جبال‌بارز جنوبی اقدام کنند، گفت: روز گذشته شاهد مفقود شدن سه نفر از عشایر این منطقه در بخش سرجنگل بودیم که با امدادرسانی 50 نفر از امدادگران در قالب 10 تیم توانستیم طی 6 ساعت این افراد پیدا کرده و به آغوش خانواده برگردانیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت