Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@13:12:26 GMT

زمان شروع لیگ از اواسط مرداد!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۲۴۳

زمان شروع لیگ از اواسط مرداد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فقط دو هفته تا زمان از پیش اعلام شده سازمان لیگ برای آغاز لیگ برتر باقی مانده اما هنوز خبری از قرعه کشی لیگ برتر نیست. سازمان لیگ در بیانیه ای اعلام کرد که منتظر آماده سازی استادیوم ها توسط باشگاه ها است تا استانداردهای لازم را انجام دهند. به احتمال فراوان سازمان لیگ برتر فصل جدید بازی ها را از 15 مرداد آغاز خواهد کرد و اگر در زمان تعیین شده استادیومی آماده نشود تیم میزبان به طور موقت در استادیوم های همجوار و بدون تماشاگر بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

256 251

کد خبر 1280599

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف گابریل کالدرون محمدعلی نجفی شورای نگهبان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: سطح زیر کشت گندم در هرمزگان ۱۷ هزار هکتار است که ۱۱ هزار و ۲۰۰ هکتار آن بصورت قراردادی است.
مسعود گرگیج افزود: پیش بینی می‌شود در سال زراعی امسال ۷۰ هزار تن محصول گندم در هرمزگان برداشت شود که متوسط برداشت از هر هکتار چهار و نیم تن است.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار هکتار بصورت مکانیزه کشت شده است، افزود: ۱۱۰ دستگاه کمباین آماده برداشت گندم هستند که در این زمینه ۱۲ مرکز خرید آماده تحویل گندم کشاورزان است.

بیشتربخوانید: کشت گندم و جو در بخش فین بندرعباس
گرگیج بابیان اینکه ۹۰ درصد بذر گواهی شده، کشت شده است، گفت: ارقام کشت شده شامل شامل چمران ۲، برات، خلیل، مهرگان، سحر و سیروان است.
وی افزود: برداشت گندم در هرمزگان از ۸ فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • عکس/ آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دومین سفر هنیه به ایران از زمان آغاز جنگ غزه