Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@00:43:00 GMT

انتخابات تبلور قانون‌مداری و انسجام ملی است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۲۷۰

انتخابات تبلور قانون‌مداری و انسجام ملی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مرتضی محمدزاده، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی امروز، 26 تیرماه در آئین معارفه معاون فرمانداری شهرستان اسکو، انتخابات را تبلور قانون‌مداری و انسجام ملی دانست و گفت: انتخابات مجلس یازدهم، اولین رویداد سیاسی مهم در گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: این انتخابات بهترین فرصت برای تقویت انسجام ملی و مشارکت اجتماعی است.

محمدزاده افزود: «قانون‌مداری و بی‌طرفی در انتخابات برای انسجام ملی در گام دوم انقلاب» به‌عنوان شعار ملی تصویب شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی همچنین خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: اعتماد عمومی به نظام و دولت، سرمایه اجتماعی گران‌قیمتی است که حفاظت و تقویت آن منوط به رعایت قوانین بخصوص بی‌طرفی کامل همه مدیران دستگاه‌ها در انتخابات است.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های علیرضا رجبی، معاون سابق فرمانداری اسکو قدردانی و علی مردی با حکم استاندار آذربایجان شرقی به‌عنوان معاون جدید این فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن سیاست و اقتصاد استانداری آذربایجان شرقی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • جنجال ایکس در هند
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت