Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرضیه جلیل‌پور روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان که به منظور به منظور بررسی مسائل و مشکلات و تقویت همکاری های این دو نهاد برگزار شد، افزود: خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی است که اگر یکی از ارکان اصلی آن به دلایلی از دست روند تعادل آن به هم می‌خورد و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن نهاد را فرا می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ویرانی و آبادانی فردای جامعه در خانواده رقم می‌خورد ، وظیفه اخلاقی ما کمک کردن و یاری رساندن به خانواده‌هایی است که پدر یا مادر خود را از دست داده‌اند.

جلیل‌پور تصریح کرد: نهادهای حمایتی باید با برنامه‌ریزی دقیق و برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت پرورش زنان سرپرست خانوار برای خوداشتغالی، بهبود معیشت و وضعیت سلامت روان آن‌ها، همه تلاش خود را بکار ببرند تا کمترین آسیب وارد خانواده شود.

در این نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری نیز در خصوص خدمات‌رسانی این دستگاه به مددجویان و مددکاری که یک اصل مهم اجتماعی است، مباحثی را مطرح و برای همکاری بیشتر، برقراری تفاهم‎نامه بین دو دستگاه را پیشنهاد کرد.

به گزارش ایرنا، ۶ درصد جمعیت و ۱۱ درصد از مجموع خانوارهای چهارمحال و بختیاری زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

۷۳۶۳/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند