Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آبادی با اشاره به آغاز به کار دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت در صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در ۱۵۰۰ شعبه بانک تجارت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «رضا دولت آبادی» در مراسم آغاز به کار دفتر حمایت از نوآوری بانک تجارت در صندوق نوآوری و شکوفایی، اظهار داشت: یکی از مصداق‌های بارز حمایت از تولید ملی حمایت از طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان از طریق تامین مالی و ارائه خدمات مشاوره‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هماهنگی‌های صورت گرفته با صندوق نوآوری و شکوفایی دفتری در اختیار بانک قرار داده شده که تیم مستقر در این دفتر، مدارک شرکت‌ها را بررسی کرده و ۱۵۰۰ شعبه بانک بر اساس مدارک ارسالی از این دفتر تسهیلات و خدمات مورد نیاز را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند.

 

طبق خبر ایبنا، مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: همچنین با سایر حوزه‌ها مانند شرکت‌های بیمه و صرافی‌هایی که با بانک در ارتباط هستند، هماهنگی شده تا نیازهای مورد نیاز شرکت‌ها را پاسخگو باشند.

 

دولت آبادی تاکید کرد: قرارداد با صندوق نوآوری و شکوفایی صرفاً برای پرداخت تسهیلات نیست و خدماتی چون ارائه ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی و همچنین ال‌سی‌های داخلی و خارجی در دستور کار قرار دارد که تعدادی از آنها نیز اجرایی شده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از ابزارهای خوبی که کمترین هزینه را برای شرکت‌ها دارد ال سی داخلی است که می‌تواند کمک بسیاری در پیشبرد اهداف تجاری این شرکت‌ها کند که بانک تجارت آمادگی ارائه این خدمت را به شرکت‌ها دارد.

 

مدیرعامل بانک تجارت خاطرنشان کرد: همچنین برای تضمین فروش محصولات شرکت‌ها اعتباری در قالب طرح آسان خرید برای خریداران در نظر خواهیم گرفت که محصولات شرکت‌ها را خریداری کنند و در سررسید، بانک پول شرکت‌ها را به آنها پرداخت کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن های دهه کرامت دهه کرامت اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب کانون مساجد امام رضا ع وزارت ارشاد وزیر ارشاد بانک تجارت شرکت های دانش بنیان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان

ایسنا/خراسان رضوی معاون سازمان تات گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار زیادی در بخش کشاورزی در حال ارائه نوآوری و فناوری هستند؛ اگر این فناوری‌ها و نوآوری‌ها به دست کشاورز برسد، قطعا تاثیر بسیار زیادی در افزایش بهره‌وری خواهد داشت.

محمدمهدی قاسمی امروز ۶ اردیبهشت‌ماه، در جریان تور رسانه‌ای با موضوع کشاورزی دانش‌بنیان از دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار زیادی در بخش کشاورزی در حال ارائه نوآوری و فناوری خود هستند.

وی افزود: اگر این فناوری‌ها و نوآوری‌ها به دست کشاورز برسد و برای کشاورز قابل استفاده شود، قطعا تاثیر بسیار زیادی در افزایش بهره‌وری خواهد داشت. به دنبال این هستیم که در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان شتاب‌دهی را انجام دهیم.

قاسمی بیان کرد: ما ظرفیت کشاورزی را به طور کامل می‌شناسیم و نسبت به شرایط کشور، کشاورزان ‌و کشت‌های مختلف اطلاعات داریم که شاید شرکت‌های دانش‌بنیان نداشته باشند. اینکه مخاطب چه کسی باشد و محصولات تولید شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان به دست چه کسی برسد، مهم است.

معاون سازمان تات(تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی) و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی عنوان کرد: ما مسیر را برای دسترسی کشاورزان و تولیدکنندگان به یافته‌های دانشی و علمی شرکت‌های دانش‌بنیان با کمک خودشان تسهیل می‌کنیم. نیازی به تسهیلات نیست، ما بسترهایی داریم که از بسیاری از تسهیلات بهتر است و کمک بسیار بزرگی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»