Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@03:51:28 GMT

ابراهیم حاتمی‌کیا با اوج به «خروج» رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۲۹۵

ابراهیم حاتمی‌کیا با اوج به «خروج» رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حاتمی‌کیا با اتمام نگارش فیلمنامه «خروج» وارد مرحله پیش تولید این اثر که قرار است به تهیه‌کنندگی حبیب‌ والی‌نژاد ساخته شود، شد.

این فیلم سینمایی بعد از «بادیگارد» و «به وقت شام»، سومین همکاری سازمان هنری رسانه ای اوج با ابراهیم حاتمی‌کیا خواهد بود.

در حال حاضر حاتمی‌کیا نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی را به پایان برده است و پس از گذراندن مراحل پیش تولید، این فیلم‌ را جلوی دوربین خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1280602

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ابراهیم حاتمی کیا سازمان سینمایی اوج کارگردانان سینمای ایران سینمای ایران باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف محمدعلی نجفی گابریل کالدرون شورای نگهبان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از XYZ حقوق جهانی فیلم «آیین» را به دست آورده است و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۵ در سینما اکران کند و توزیع بین‌المللی‌اش را در بازار آتی کن ترتیب دهد.

دیوید میدل و انریکو ناتال فیلمنامه فیلم «آیین» را نوشته‌اند و اندرو استیونز، میچل ولش و انریکو ناتال تهیه‌کنندگان فیلم مذکور هستند.

علاوه بر آل پاچینو و دن استیونز اشلی گرین و ابیگیل کوئن دیگر بازیگران فیلم «آیین» هستند.

فیلمنامه «آیین» داستان واقعی زندگی دو کشیش را که یکی از آنها با بازی آل پاچینو در حال حسابرسی با گذشته‌ای آشفته است، روایت می‌کند. این کشیش‌ها باید اختلافات‌شان را کنار بگذارند تا بتوانند یک زن جوان تسخیر شده را نجات دهند. پرونده این جن‌گیری، همچنان مستندترین جن‌گیری در تاریخ آمریکا است.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک
  • لیلا حاتمی شاید در ونیز
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها