Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@14:49:13 GMT

زنگنه، میهمان بهارستان‌نشینان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۳۱۱

زنگنه، میهمان بهارستان‌نشینان

تین‌نیوز | 

بیژن نامدار زنگنه که مدتی است در سیبل منتقدان قرار گرفته است و هر روز از حلقه مخالفانش در مجلس تیری به سمت او پرتاب می‌شود این روزها نه برای پرسش و پاسخ و حتی استیضاح بلکه برای روشن کردن پشت پرده‌هایی که عمدتا یک سر آن به بابک زنجانی ختم می‌شود میهمان بهارستانی‌ها در فراکسیون‌های سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از اعتماد، دیروز هم فراکسیون امید میزبان وزیر نفت بود. فاطمه سعیدی، سخنگوی این فراکسیون درباره جزییات این جلسه به ایرنا گفته است: «زنگنه در این جلسه توضیحات جامعی درباره شرایط تحریم و فروش نفت ارایه و تاکید کرد به دلیل سوءاستفاده دشمنان نمی‌تواند مکانیزم فروش نفت و میزان فروش را به اطلاع مردم برساند با این حال جمع‌بندی نمایندگان از توضیحات او این بود که مجموعه وزارت نفت در تعامل و همکاری با سایر ارکان نظام تمام تلاش خود برای دور زدن تحریم‌ها را انجام می‌دهد و اینکه می‌گویند او انگیزه ندارد، حرف بی‌پایه و اساسی است.»

سخنگوی فراکسیون امید به حواشی اخیر که متوجه وزارت نفت شد اشاره می‌کند و می‌گوید: «متاسفانه در شرایط فعلی عده‌ای نادانسته تمرکز و انرژی وزارت نفت را معطوف به حاشیه‌سازی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تمام توان کشور صرف مقابله با دشمنان خارجی شود.» آنطور که فاطمه سعیدی می‌گوید، در جلسه فراکسیون امید و زنگنه از فساد اقتصادی هم صحبت به میان آمده است.

سعیدی می‌گوید: درباره مبارزه با فساد حرف زنگنه روشن است. او می‌گوید تا زمانی که امانت مردم نزد اوست اجازه دست‌اندازی به سودجویان و کاسبان نخواهد داد به همین دلیل هر روز از جانب برخی مورد تهمت و دروغ قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون امید در رابطه با جمع‌بندی این جلسه می‌گوید: «فراکسیون امید مانند گذشته از اقدامات وزارت نفت حمایت و تاکید می‌کند در شرایط فعلی باید بیش از همیشه مراقب بود تا پدیده‌هایی نظیر بابک زنجانی دوباره بر منابع مالی گسترده تسلط نیابند.» فراکسیون امید در این جلسه حمایتش را از وزیر نفت برای جلوگیری از تسلط بابک زنجانی اعلام کرد.

البته بیژن نامدار زنگنه روز یکشنبه هم میهمان فراکسیون مستقلین ولایی بود و در آن جلسه نیز حرف‌های مهمی را مطرح کرد. به‌گفته جعفرزاده ‌ایمن‌آبادی نایب‌رییس این فراکسیون زنگنه در این جلسه گفته است: «امریکا هیچ‌گاه نمی‌تواند با اعمال فشار فروش نفت ایران را به صفر برساند زیرا به راهکارهای بسیار خوبی برای صادرات نفت دست پیدا کرده‌ایم، عده بسیار زیادی به دنبال غارت نفت از کشور ایران هستند.» نکته قابل‌توجه آنجا بود که جعفرزاده از قول زنگنه به قاچاق نفت از سوی حراست وزارتخانه نفت اشاره کرد.

او گفته است: «تعدادی از عوامل حراست وزارت نفت اقدام به قاچاق نفت می‌کردند که مدیرکل حراست به این موضوع پی‌‌برده و با آنها برخورد کرده است. در شرایط کنونی کشور برخی افراد قصد دارند جیب خود را به هر طریقی با وجود تحریم‌ها پر کنند.»

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فروش نفت بهارستان بيژن نامدار زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان خبر داد.

کرمی در تشریح جزئیات بیشتر این کالای قاچاق گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و دپوی مقادیر زیادی خشکبار در یک انبار واقع در محله سه راهی آدران، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران کرد: در بازرسی از محل بیش از ۵۵ تن انواع خشکبار شامل بادام زمینی، تخمه، گردو، بادام هندی قاچاق کشف شد، که بنا بر برآورد کار شناسان ارزش خشکبار مکشوفه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081896

دیگر خبرها

  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد