Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سام درخشانی یکی از سلبریتی‌های مطرح سینما و تلویزیون ایران که در کل‌کل‌های سرخآبی‌ها، شخصیتی شناخته شده و همیشه حاضر محسوب می‌شود، روز گذشته در واکنش به توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس، در استوری اینستاگرامی خود اقدام به تمسخر این ماجرا کرد و موجب خشمگین شدن هواداران پرسپولیس شد که ساعاتی پس از این ماجرا، پسر کوچک و متعصب پرسپولیسی‌ها که به تازگی از سوی کالدرون نیز در لیست مازاد قرار گرفته است، پاسخی دندان شکن را به این بازیکن داد!

 

حمیدرضا طاهرخانی با انتشار تصویر زیر از سام درخشانی در لباس پرسپولیس به همراه شهاب حسینی خطاب به او نوشت: به بعضیا باید گفت یاد بگیر پشت کسی حرف که می‌زنی، وقتی دیدیش جلوش خم و راست نشی!

 

 

451

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حمیدرضا طاهرخانی سام درخشانی اینستاگرام پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد

استاندار کردستان گفت: پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم_ در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را با نگاه تیزبینشان برعهده داشتند و از طریق تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور، امروز یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا هستیم.

وی افزود: به تازگی تنها از بابت تنبیه و بازدارندگی، گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه به نمایش گذاشته شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه این نظام بر پایه اسلام بنا نهاده شده است، ادامه داد: نظام اسلامی بر اساس فرامین رهبر حکیم و پیامبر گونه، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: این پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

وی اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز همه این ویژگی‌های که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان است، مایه سربلندی کشور و ملت ماست.

استاندار کردستان افزود: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی عصر ایستاده و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

کد خبر 745381

دیگر خبرها

  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد