Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج : محمدحسین خلیلی اردکانی روز گذشته با حضور در سازمان میادین شهرداری کرج، ضمن دیدار و گفتگو با مدیران و کارکنان این مجموعه، همچنین در جریان مشکلات و چالش های کاری آنها قرار گرفت و به بیان دیدگاه ها و مطالبات خود پرداخت و از زبانِ مردم نارضایتی از عملکرد روز بازارها و وضعیت کیوسک های مطبوعاتی سطح شهر را بازگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی مال ها و فروشگاه های بزرگ در سطح شهر و ناکارآمدی روز بازارها در رقابت با آنها، عنوان کرد: ما در سازمان میادین نیازمند بکارگیری نیروهای متخصص با نگرش اقتصادی هستیم تا روز بازارها متناسب با تحولات روز بروزرسانی شوند اما اکنون شاهدیم که قیمت ها در بازارهای ما تفاوت چندانی با بازار آزاد ندارد و توفیقی در نرخ شکنی حاصل نشده است.

خلیلی اردکانی با بیان اینکه ناظرین بازارها بعضاً سررشته اقتصادی ندارند و فاقد تخصص و تجربه لازم هستند، خاطر نشان کرد: روز بازارها ویترین خدمت رسانی مدیریت شهری به مردم هستند و هرچه در اداره آنها و کیفیت و قیمت کالاهای ارائه شده دقت نظر بیشتری صورت پذیرد، به همان میزان اعتماد مردم بیشتر جلب می شود. لازمه تحول در سازمان میادین حذف نیروهای ناکارآمد و جایگزینی افراد شایسته با آنها است.

این مسئول در ادامه اذعان داشت: چند اقدام مورد انتظار بنده است؛ اولاً مدیریت کنونی با مدیران سابق سازمان جلساتی برگزار کرده و به آسیب شناسی نقاط ضعف و قوت بپردازد، ثانیاً از تجربیات موفق سایر شهرها بهره مند شوید، ثالثاً با مدیران فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای تعامل داشته و علل موفقیت آنها را جویا شوید و در نهایت سیستم داخلی و مدیریتی سازمان میادین را متناسب با شرایط روز تغییر دهید تا آمادگی تحولات اساسی را کسب کنید.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از نحوه عملکرد در خصوص واگذاری غرفه های روز بازارها به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: شما قیمت بالاتر را ملاک قرار داده اید، در حالی که اولویت اصلی ما فعالیت افراد خوشنام، خبره و اهل فن در غرفه ها می باشد تا اجناس با قیمت مناسب و کیفیت بالا را در اختیار مردم قرار دهند و زمانی که قیمت اجاره ها نجومی باشد، بی شک خودمان بهره برداران غرفه ها را به سمت کم فروشی و گران فروشی سوق می دهیم. همچنین مستأجرین غرفه ها تحت هیچ شرایطی حق واگذاری آنها به سایرین را ندارند و در مدت زمان قرارداد باید در غرفه فعالیت و حضور واقعی داشته باشند.

وی خواستار تعامل با بخش خصوصی به منظور بهره برداری بهینه از روز بازارهای سطح شهر شد و اظهار کرد: اکنون بسیاری از نقاط محروم کرج نیازمند راه اندازی بازارچه های جدید است که با شناسایی اراضی مستعد و تعامل با سرمایه گذاران می توان در این حوزه گام های خوبی برداشت. ضمن آنکه برای جابه جایی موقعیت مکانی برخی روز بازارها نیز باید تصمیم کلان مدیریتی گرفت، چرا که عملاً مشتری و جذابیت خود را از دست داده اند.

خلیلی اردکانی اقداماتی همچون کلنگ زنی احداث روز بازارهای جدید در مناطق ۴ و ۷ در آینده ای نزدیک، تلاش برای جانمایی زمین مناسب جهت احداث میدان جدید میوه و تره بار، آغاز ساماندهی اجاره کیوسک های سطح شهر، پیگیری جهت احداث مراکز عرصه دام و طیور زنده و فعال سازی برخی کدهای درآمدی را از جمله اقدامات مثبت سازمان میادین شهرداری کرج دانست و آنها را شایسته تقدیر ارزیابی کرد.

این مسئول با اشاره به وضعیت کیوسک های مطبوعاتی و ضرورت ساماندهی آنها، با بیان اینکه اکثر دکه ها در مدار اصلی شان فعالیت نمی کنند و مبالغی که به شهرداری کرج پرداخت می کنند نیز بسیار اندک و ناچیز است، گفت: ارزش معاملاتی کیوسک ها طی سالهای اخیر به عدد و ارقام قابل توجهی رسیده اما اجاره ای که از آنها دریافت می شود، با واقعیت ها سنخیتی ندارد و همانطور که اشاره هم شد، در این حوزه نیازمند اقدامات حقوقی و اجرایی هستیم.

 رئیس کمیسیون ظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج در پایان با تاکید بر اینکه اصلاح چارت تشکیلاتی سازمان میادین را پیگیری می کنیم تا فرایندها به سمت بهبود و اصلاح سوق یابد، عنوان کرد: آنچه در درجه اول اهمیت قرار دارد، حذف نیروهای سفارشی و نورچشمی ها می باشد و با توجه به ماهیت هزینه – درآمد سازمان، باید افرادی با نگرش اقتصادی و سلامت و کارآمدی بالا عهده دار مسئولیت ها شوند تا بتوانیم مشکلات و چالش های کنونی که کم هم نیستند، را پشت سر بگذاریم و به  شرایط ایده آل برسیم.

۴۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال درآمد سرمایه گذاران شهرداری عضو شورای اسلامی شهر میوه و تره بار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش در بازارها/ دلار و تتر برگشتند

دلار علی رفم پیش‌بینی‌ها، پس از حملات شب گذشته، به ۷۰ هزار تومان نرسید.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ در زمان حمله انتقام‌جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی، قیمت تتر که تابع قیمت دلار است، بالا رفت و به 71 هزار تومان رسید. پیش‌بینی‌‌ها حکایت از آن داشت که احتمالا قیمت دلار هم به بیش از 70 هزار تومان خواهد رسید. اما با توجه به عدم پاسخگویی رژیم صهیونیستی به حملات شب گذشته و نقل قول ها از احتمال عدم اقدام از سوی این رژیم، قیمت در بازار کاهشی است.

اکنون(12 ظهر) قیمت معامله دلار در بازار غیر رسمی 68500 تومان و تتر هم 68350 تومان است.

 پایان پیام//




برچسب ها: حمله موشکی ، دلار ، تتر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T8q

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • در زالودرمانی فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه‌ها مورد تائید است
  • داروخانه‌ها مجاز به فروش زالوی طبی هستند
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد
  • زالوی طبی عرضه شده در داروخانه مورد تایید است
  • قیمت پنیر فله سنتی و صنعتی
  • تخلیه اثرات هیجانی تنبیه متجاوز در بازارها / دلار به کدام سو خواهد رفت؟
  • انواع میوه ۴۲ درصد ارزان‌تر عرضه شد
  • آرامش در بازارها/ دلار و تتر برگشتند
  • تولید بهره‌ور و متنوع کردن بازارهای صادراتی نفت و گاز با شکستن انحصار توسعه میادین کشور