Web Analytics Made Easy - Statcounter

الان اگر مشکلی برای وریا یا حسین حسینی پیش بیاید، پلن استقلال برای پر کردن جای خالی این نفرات چیست؟

به گزارش ایلنا،فرمول تیم بستن استقلال برای لیگ نوزدهم طوری بوده که باعث تعجب شده است. این تیم خروجی‌های سرشناس بسیار زیادی داشته؛ از رحمتی و منتظری و خسرو حیدری تا نورافکن و صیاد منش و طارق همام و چشمی و حتی کسانی مثل روح‌الله باقری و محسن کریمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورودی‌های استقلال اما نفراتی همجون بلبلی و دشتی و رضاوند و ریگی هستند که اگرچه در تیم‌های قبلی‌شان نمایش‌های قابل قبولی داشته‌اند، اما کسی نمی‌داند آیا می‌توانند با همان کیفیت در خدمت استقلال باشند یا نه؟

به‌هرحال همیشه بازیکنان خوب زیادی داشته‌ایم که بعد از حضور در پرسپولیس و استقلال دچار افت شده‌اند و به‌اصطلاح این ظرف بر ای‌شان بزرگ بوده است. باوجوداین خیلی‌ها امیدوارند تسویه بازیکنان پرحاشیه و جانشینی جوان‌های موفق لیگی منجر به ساخته‌شدن یک نسل استثنایی در استقلال شود.

باید صبر کرد و دید بالاخره کدام سناریو در استقلال اتفاق می‌افتد؛ فروپاشی یک تیم متوسط یا ظهور یک نسل بی‌ادعا و پرتوان.

فارغ از این بحث اما اتفاق عجیبی که در استقلال رخ‌داده، خالی شدن برخی پست‌های این تیم از بازیکن جانشین است. به‌عنوان مثال در حال حاضر وریا غفوری تنها دفاع راست استقلال به شمار می‌آید؛ چرا که خسرو حیدری بازنشسته شده و محمدی‌مهر هم به تیم دیگری رفته است.

در پست دفاع چپ هم بعد از جدایی نورافکن و آرمین سهرابیان، به نظر می‌رسد میلاد زکی‌پور جانشین خاصی نداشته باشد. این موضوع در مورد دروازه آبی‌ها هم صدق می‌کند؛ جایی که رحمتی رفته و حسینی گلر یک شده و خبری از جذب یک دروازه‌بان ذخیره نیست.

به نظر می‌رسد با جدایی امثال چشمی و نورافکن و مبهم بودن وضع علی کریمی و فرشید باقری، کمیت استقلال حتی در دو پست دفاع میانی و هافبک دفاعی هم می‌لنگد. این درست که استراماچونی قصد دارد تیم شلوغ شفر را خلوت کند، اما این رویه افراطی هم کمی نگران‌کننده است. الان اگر مشکلی برای وریا یا حسین حسینی پیش بیاید، پلن استقلال برای پر کردن جای خالی این نفرات چیست؟

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال مدافع راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده است.

طرفداری | پدر و دختر استقلالی؛ قابی زیبا که دیدن آن خالی از لطف نیست!

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه